Tjejåkning i Gävle

Albert82 skrev:
Är oxo intresserad av tjejklubben skriv och berätta mer. / Albert

Har du möjlighet att åka med oss när vi åker någon gång så kan vi berätta mera om klubben :yoparty
/Vice ordförande i Wild Cat´s alias Sussi

Nett skrev:
Var är Borlängetråden :va
Hoppas att ni hade en trevlig tur, om ni nu kom i väg i det våldsamma regnskuren.
Hänger gärna med nästa gång :banana

Blev inge åka med Borlängegänget för min del, tror inte det blev något för Duckie heller om jag fattat det rätt. Någon som är sugen på att åka i helgen?
/S

Någon som är sugen på att hänga på gänget i Lack och Klack måndag kväll med start 18.00 från Gävle :confused:
/Sussi

uzibabe skrev:
Någon som är sugen på att hänga på gänget i Lack och Klack måndag kväll med start 18.00 från Gävle :confused:
/Sussi

Jag är som sagt intresserad av att åka litegranna! Om det inte finns någon överhängande risk för regn, och om hojen min är snäll...

Jag PMar dig mitt mobilnummer så kan vi väl höras! Kollar in här ikväll också!!

/Johanna

Det planeras för en tur från borlänge till stjärnsund i morgon (om det blir fler än JAG). Skulle ni vilja mötas upp där - ni från sandvikenområdet?

se mer i "Nu jävlar kör vi i Borlänge"-tråden.

Om vädret tillåter på torsdag, ta en tur till Lunda flygfält (var där i 19-tiden ca) utanför Gimo (via småvägar) och kör en bara-tjejer-stege på 201 meter rakt fram? Hittills är det bara Carola från URMCK som vågat prova på (och hon kör _väldigt_ bra). Det är helt lagligt, dvs alla tillstånd finns och det körs på ett inhängnat flygfält).

Vi i Borlänge (inte bara tjejer) kör mot Stjärnsund idag på eftermiddagen. Träffar vi några från Sandviken/Storvik där?

Flyer skrev:
Vi i Borlänge (inte bara tjejer) kör mot Stjärnsund idag på eftermiddagen. Träffar vi några från Sandviken/Storvik där?
Hej! SOm jag skrev i er tråd så tänkte nog vårt gäng åka mot Svärdsjö men jag ska nog fan få dem att ändra sig. Kan någon av er messa mig sitt mobilnummer så vi kan hålla kontakten? Jag loggar in på em och kollar läget :banana

/Sussi

uzibabe skrev:
Hej! SOm jag skrev i er tråd så tänkte nog vårt gäng åka mot Svärdsjö men jag ska nog fan få dem att ändra sig.

/Sussi

Jasså så det är så här det går till när man blir helt nerröstad..... :confused:

Jaja vi tittar förbi Stjärnsund en vända för att fortsätta mot......hm....det visar sig!

Vi ses :banana

Hej hej!

Allt blir så fel när jag äntligen ska få träffa er och samtidigt köra lite hoj! Trodde inte att det tog så lång tid att plocka lite svamp, men bevisligen gjorde det det. Bara som en lite grej att jag tänkte på er var att vi var på väg mot stjärnsund men stannade innan...typ....

Vet inte heller om det var värt det. ont i ryggen, fötterna och i höfterna har jag efter allt skogsgående. Har blivit sönderbiten också. Stockholmstjejer är inte vana vid detta!!! Svampen åt jag och sambon upp på 3 röda. Men gott var det!

Vet att ni hört det förut, men jag vill ändå följa med nästa gång ni åker ut!!

/Johanna aka Anciol

metkallica skrev:
Hej hej!

Allt blir så fel när jag äntligen ska få träffa er och samtidigt köra lite hoj! Trodde inte att det tog så lång tid att plocka lite svamp, men bevisligen gjorde det det. Bara som en lite grej att jag tänkte på er var att vi var på väg mot stjärnsund men stannade innan...typ....

Vet inte heller om det var värt det. ont i ryggen, fötterna och i höfterna har jag efter allt skogsgående. Har blivit sönderbiten också. Stockholmstjejer är inte vana vid detta!!! Svampen åt jag och sambon upp på 3 röda. Men gott var det!

Vet att ni hört det förut, men jag vill ändå följa med nästa gång ni åker ut!!

/Johanna aka Anciol

Det är lugnt det, vi hinner åka fler gånger innan säsongen är över FÖRHOPPNINGSVIS :huvet Lägger troligtvis ut lite bilder från gårdagen ikväll men totalt blev vi 13 hojar om man räknar med Borlängeborna. Skitskoj med sådan bra uppslutning! :banana
Tusen tack för en trevlig kväll :kär
/Uzibabe alias Sussi

Passar på att tacka för en trevlig träff í Stjärnsund & tur!

Hoppas vi ses fler ggr!

Längtar redan!

Kanske någon som har lust att ta en tur på fredag em???

Sassa Sus

Sassa skrev:
Kanske någon som har lust att ta en tur på fredag em???

Jag kan tänka mig ett åk på fredag, men isf efter jobbet. Om väder och ork tillåter så är jag fri från 16 - 16:30.

Här kommer äntligen de utlovade bilderna från turen och träffen kring Stjärnsund :banana
/Sussi

Bifogat

• Bild-1.jpg
    Bild-1.jpg
    97.6 KB · Visningar: 50
  • Bild-2.jpg
    Bild-2.jpg
    71.8 KB · Visningar: 61
  • Bild-3.jpg
    Bild-3.jpg
    53.6 KB · Visningar: 57
  • Bild-4.jpg
    Bild-4.jpg
    56.6 KB · Visningar: 53
Det ser inte så lovande ut ang körning till kvällen :(

Imorgon kväll 18-24 är det "strögetkväll" med raggarbilar, mc & tillhörande musik i Gävle centrum! Ska vi satsa på att köra en sväng in till Gävle i morrn å kika lite?

Någon som är intresserad?

Sassa

duckie skrev:
Vädret är minst sagt kn*llat.

Tack för bilder uzi!

Här i Gävle ser det inte bättre ut...
I Ryssland "bombade" dom molnen med någon form av kemikalie. Resultatet var solsken. :lol

Sassa skrev:
Det ser inte så lovande ut ang körning till kvällen :(

Imorgon kväll 18-24 är det "strögetkväll" med raggarbilar, mc & tillhörande musik i Gävle centrum! Ska vi satsa på att köra en sväng in till Gävle i morrn å kika lite?

Någon som är intresserad?

Sassa

Jag är på ;). Förutsatt att det inte spöregnar så klart.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT