Tjejåkartråden onsdagar

Nu när säsongen är igång så kanske det är läge att väcka upp den här gamla tråden om några är körsugna?! :tuttar

Regn, regn, kyla, regn, regn, lite snöslask, regn regn, blåst, regn... Suck detta var väl onödigt :confused::gråta

å VARFÖR i hela helsingland kan inte brudarna sluta upp på onsdagar vid MCd Väsby å haka på ....jag e garanterat med varannan vecka som bojsänke med brett bakdäck (iofs avhängs saaatan av nån :tuttar på en honda :yoparty )

Gruppkörningar e just gruppkörningar .... några fläskar på å bombar å väntar (förhoppningsvis) vid nästa korsning ...

å VARFÖR i hela helsingland kan inte brudarna sluta upp på onsdagar vid MCd Väsby å haka på .... etc etc

Jo klart att man kan det, men varför måste det ena utesluta det andra? :confused: Variation förnöjer va det någon klok en som sa... :tummenupp

:hej Ja nu är jag här och igång igen! Jag har barnvakt på onsdag under em :)

Bara beställa sol till oss då! Du får bestämma dig om du vill köra norr och ta en paus i körningen med en gaddning hos vårt place :rock el om vi kör söder =)

Ahha ska vi gruppgaddas:tuttar
Jag e på... bara det kalla skitvädret försvinner..

Tur i morgon onsdag, Skogis kl 18,00. Ses där

Ja Robban, de e bara dig o mig de e drag i....

Blir det någon onsdagskörning vid skogis nu på onsdag? Är det bra väder så kommer jag gärna.

Nä tjejerna har försvunnit i år... Vi hoppas på nya friska tag nästa år både av nya och förstås de gamla tjejerna...

Nä tjejerna har försvunnit i år... Vi hoppas på nya friska tag nästa år både av nya och förstås de gamla tjejerna...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back