Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Men du är väl bara för bra.. Tur att de gick och flytta dem så de inte togs bort för BusAnnas analyser är det fan världsklass på.. Vi lovar att skärpa oss...![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men du är väl bara för bra.. Tur att de gick och flytta dem så de inte togs bort för BusAnnas analyser är det fan världsklass på.. Vi lovar att skärpa oss...![]()
något säger mej att ni kommer spama vidare i samma anda =)men de är de ju inte nån som dör av så länge de är i den positiva andan som de är nu så fortsätt men kanske i rätt tråd hädanefter
![]()
![]()
något säger mej att ni kommer spama vidare i samma anda =)men de är de ju inte nån som dör av så länge de är i den positiva andan som de är nu så fortsätt men kanske i rätt tråd hädanefter
![]()
![]()
Nu förstår jag ite alls vad du menar, inte skulle vi???
Damn, I did it again!!![]()
Då börjar det dra ihop sig för de sista turerna för denna säsong och imorgon har Emma och jag dessutom lite bus på gång som ni inte vill missa. Vi kommer att ha en gästförare med imorgon och hoppas att alla tycker att det är ok. Gästföraren avslöjas på Skogis.
Datum: 1/9-10
Plats Skogis
Tid: 18:00 Avfärd: CA 18:15
Övrigt: Söderkörning
1.
2. PippiT
3. emma082 (ja emma jag tog mig friheten)
4. Gästförare (ej Michael Schumacher)
5.
Då börjar det dra ihop sig för de sista turerna för denna säsong och imorgon har Emma och jag dessutom lite bus på gång som ni inte vill missa. Vi kommer att ha en gästförare med imorgon och hoppas att alla tycker att det är ok. Gästföraren avslöjas på Skogis.
Plats Skogis
1.
2. PippiT
3. emma082 (ja emma jag tog mig friheten)
5.
Jag är hemma sjuk, buhuhu... hade ju också velat söderköra... Får man mms som plåster på såret?
Jag är hemma sjuk, buhuhu... hade ju också velat söderköra... Får man mms som plåster på såret?
Jag tror du kommer vakna i morgon kl 12 och vara pigg som en mört! Frisk som en lärka! När du drar på dig textilstället känns det som en smekning! Hojen glänser i solen och startar sen vid minsta beröring av startknappen! Tjohoo, Busan kommer med och kööör!![]()
Jag och Sanna har pratat om att starta tidigare på onsdan då vi båda slutar tidigare på dan. Men i så fall möter vi gärna upp det/de andra gänget/-en under kvällen. Åtminstone en fika måste kunna sammafalla!
Var i Södern hade ni tänkt köra?
Eller hur långt ungefär?
Plats Skogis
1. edit: emma082
2. PippiT
3.
5.
Varför ska jag fressten alltid vara under för, jag tog mig friheten att lägga mig över dig istället *fniss*
Ser tunt ut i er tjejgrupp. Kom o kör med oss istället!
Anna....mohahhahahha.
Kraam
Ni kommer väl över till oss sen eller? =)
Ni behöver bara leta efter en sak i råååååsa tröja.(nej Pia din är inte rååååsa).
Rosenhill?
ja den ser tunn ut, skulle ju kunna köra en mixad grupp idag, bjuda in boysen för en åkning
så länge dom åker efter oss i rad, helst med varselvästar och ett snöre mellan hojjarna!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |