Tjejåkartråden onsdagar

Bra körning! Stort tack till Sanna som tog täten och visade oss många bra vägar! :tummenupp
Kul med 4? nya ansiketn igår! Välkomna till våra körningar!

Då säger vi väl att vi tar det på Torsdag kväll nästa vecka då? Emma vad säger du...körning på Torsdag oxå förutom Onsdag nästa vecka?

TACK för ännu en underbar kväll tjejer!!! Och som vanligt va vädergudarna glada på oss. :yoparty:tuttar:krama

Jag ska försöka orka med det... hihi. Jobbar heltid nästa vecka som vanligt + utbildning heltid + planering inför undervisning i höst. Mycket nu. Det härliga är att allt är lika högprioriterat ha ha! :krama

Jag ska försöka orka med det... hihi. Jobbar heltid nästa vecka som vanligt + utbildning heltid + planering inför undervisning i höst. Mycket nu. Det härliga är att allt är lika högprioriterat ha ha! :krama

Ja alla måste ju få chansen så de som vill o orkar hänga på en dag till nästa vecka kan ju hojta till. Jag har semester o det e inte alls lika kul att köra själv som att köra med er tjejer. :)

Hej tjejer, är det nån som ska ut och åka imorrn?

Jag tror det, är hemma igen, tjockare än senast och skinnstället gnäller när jag försöker komma ner i det... men skam den som ger sig.

Jag tror det, är hemma igen, tjockare än senast och skinnstället gnäller när jag försöker komma ner i det... men skam den som ger sig.

Verkar som snacket för onsdagskörningen är på TjejÅka MC.... under Stockholmsforumet

Last edited:
Datum: 11/8-10
Plats Skogis
Tid: 18:00 Avfärd: 18:15
Övrigt: Söderut?? Om norrsida önskas samling även Väsby

1. MaudF
2.

Eftersom ingen annan postar får jag göra det. Om jag ska leda blir tempot lugnare om det är ok. Har inga problem med att åka norrsida om det önskas även om jag hittar sämre där.

Datum: 11/8-10
Plats Skogis
Övrigt: Helst Söderkörning för min del...
1. MaudF
2. PippiT
3.
4.
5.

Jag jobbar så det blir inge körning för mig.. :(

Plats Skogis
Övrigt: Helst Söderkörning för min del... Oxå!
1. MaudF
2. PippiT
3. Miss_A
4.
5.

Plats Skogis
Övrigt: Helst Söderkörning för min del... Oxå! Röstar oxå på söder om det är ok för alla. /emma
1. MaudF
2. PippiT
3. Miss_A
4. emma082
5.

Plats Skogis
Övrigt: Helst Söderkörning för min del... Oxå! Röstar oxå på söder om det är ok för alla. /emma
1. MaudF
2. PippiT
3. Miss_A
4. emma082
5. Mirre7 ( Om någon åker från city/Kungsholmen så kan vi mötas upp lite tidigare och åka till Skogis tillsammans)

Plats Skogis
1. MaudF
2. PippiT
3. Miss_A
4. emma082
5. Mirre7 ( Om någon åker från city/Kungsholmen så kan vi mötas upp lite tidigare och åka till Skogis tillsammans)
6. pibj01

Jag kommer att vara ute och fota på Bulten så vi kanske ses på Rosenhill. :)

Jag ser stora moln på himlen här i Alvik. Hur ser det ut söder om stan? Någon som vet? Trist om det blir regn .... :gnissla

Jag ser stora moln på himlen här i Alvik. Hur ser det ut söder om stan? Någon som vet? Trist om det blir regn .... :gnissla

Molnigt med sol i Haninge. Prognos för kvällen enl. klart.se är molnigt och inget regn.

Lite trist att inte kunna följa med men jag kan gotta mig med att jag har kört offroad halva dagen idag :yoparty
Man lär ju inte kunna komma upp ur sängen i morgon...
Hoppas iaf att ni får skitkul!!

Ja alla måste ju få chansen så de som vill o orkar hänga på en dag till nästa vecka kan ju hojta till. Jag har semester o det e inte alls lika kul att köra själv som att köra med er tjejer. :)

Blir det någe körning imorrn...? :va
(finns tillg på nätet endast på kvällstid så beh nog svaret redan ikväll, solly!)

Och ni tjejer... blir det inte nåt så blir jag iiiinte ledsen, det blir nya tillf! :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT