Tjejåkartråden onsdagar

1. Miss_A
2. emma082 (där kan jag tänka mig att ligga) ;)
3. PippiT

Datum: 1/9-10
Plats Skogis
Tid: 18:00 Avfärd: CA 18:15
Övrigt: Söderkörning
1. Miss_A
2. PippiT
3. emma082 (ja emma jag tog mig friheten)
4. Gästförare (ej Michael Schumacher)
5 .Pia B

Stannar hemma idag :( halsont o snuvig.. Pippi.. Lägg upp bildbevis för kvällen sen! Måste få se!!

Stannar hemma idag :( halsont o snuvig.. Pippi.. Lägg upp bildbevis för kvällen sen! Måste få se!!

Vår egen lilla gästspelare fick en egen tjejig tröja så han skulle passa in. :tummenupp

Vilka de två offren är som han kelar med avslöjar vi inte i denna tråd ... :rolleyes::krama

Bifogat

• IMG_5369.jpg
    IMG_5369.jpg
    234 KB · Visningar: 81
  • IMG_5371.jpg
    IMG_5371.jpg
    234.1 KB · Visningar: 81
  • IMG_6014.jpg
    IMG_6014.jpg
    69.9 KB · Visningar: 75
  • IMG_6017.jpg
    IMG_6017.jpg
    122.4 KB · Visningar: 70
  • IMG_6018.jpg
    IMG_6018.jpg
    122.9 KB · Visningar: 101
Jasså Bais, du har bytt klubb. Ja du passar ju rätt bra i rosa,Puss broder

Tråkigt att intresset för tjejåkning har svalnat :( Är ju inte sådär jätte lång tidn kvar innan säsongen är över.

Får väl kanske styra upp något på en helgdag, då det är ljusare och kanske fler kan?

Kom igen tjejer.. !
Kanske dax att börja köra med killar igen då..

Tråkigt att intresset för tjejåkning har svalnat :( Är ju inte sådär jätte lång tidn kvar innan säsongen är över.

Får väl kanske styra upp något på en helgdag, då det är ljusare och kanske fler kan?

Kom igen tjejer.. !
Kanske dax att börja köra med killar igen då..

Anna möter du oss på Skogis imorgon vid sextiden? Vi brukar ju köra med lite annat folk nu när det är så tunt på tjejer. :tuttar

Jag kommer till skogis kl 18... jag fixar Croc plättlätt med mina 187 cm...

eller så hänger ni på den vanliga onsdagskörningen. vi var ca 30 pers förra onsdagen. flera grupper med olika tempo.

eller så hänger ni på den vanliga onsdagskörningen. vi var ca 30 pers förra onsdagen. flera grupper med olika tempo.

Ja, det blir inte så mycket tjejer på denna tråd numera... jag kör gärna med både och.. däremot brukar väl onsdagskillarna köra som svin... så jag kanske oxå får köra som ett svin...

Onsdagskörning?

Bah! Snett styre utan dämpare, ingen fotbroms, förkyld upp över öronen och en härligt stel nacke efter krasch och resa till och från uppsala i 150kmh (med min underbara nakna hoj)... klart det blir onsdagskörning ha ha!

Bah! Snett styre utan dämpare, ingen fotbroms, förkyld upp över öronen och en härligt stel nacke efter krasch och resa till och från uppsala i 150kmh (med min underbara nakna hoj)... klart det blir onsdagskörning ha ha!

Är det av dig jag fått min förkylning?

Ja, det blir inte så mycket tjejer på denna tråd numera... jag kör gärna med både och.. däremot brukar väl onsdagskillarna köra som svin... så jag kanske oxå får köra som ett svin...

jo det går undan ibland. men just denna å förra onsdagen utlovas det grupper med olika tempo så det är inga problem :tummenupp

fotbroms använder man endå inte , möjligtvis när man krypkör.
men att krascha lät inge bra? :näsblod

Last edited:
Är det av dig jag fått min förkylning?

Jag tror inte det, jag blev jättesjuk igårkväll först... då var jag helt ensam :P

jo det går undan ibland. men just denna å förra onsdagen utlovas det grupper med olika tempo så det är inga problem :tummenupp

fotbroms använder man endå inte , möjligtvis när man krypkör.
men att krascha lät inge bra? :näsblod

Sant! Tur att handbromsen fungerar :)
Krascha är jättedumt, jag ska sluta med det nu... men ärligt talat var det lite spännande ha ha!

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...