steIIa
bönan på pallen
Jag är fruktansvärt dålig på att hushålla med mina pengar. Så fort studiebidrag å lön kommer (blir inte mer än ett par tusen/månaden så..) så försvinner dom. Nu har jag slösat bort nästan hälften å har nästan ingenting kvar till julklappar, kårfest å Metallica-biljett. Behöver bra å inte helt oseriösa tips (ok, lite halvt seriösa duger det med, men inte gärna totalt oseriösa..) på hur jag kan tjäna ihop ett par tusen innan jul... hilp??? Sen är jag iofs alltid i behov av pengar (fattig student m.m...) å behöver en peng så jag kan börja med teori så snart som möjlig å körning i vår (för nu kan jag inte sitta här å vara wannabe-sporthojare längre utan att ens ha mer än ett sketet cykelkörkort från Kalle Anka, det är ju patetiskt..nåt som inte är töntigt måste jag ju företa mig). Då behövs vad? jo, pengar, cacholas, deg, mynt å sedlar...
Å det har inte jag!!
Så tips mottages gärna, allt från....tja...gå ut med gamla tanters arga pudlar till att sälja julgranar
OBS! Följande gör jag inte
--->
-säljer nupp
-slickar arsle
-dödar djur
-äter desamme
-klär av mig inför folk (alltså: inge stripklubb för mig)
-nuppar med djur
Annars gör jag det mesta jag har kunskaper eller styrka att göra. Tror jag. Vi får se, det beror på vilka förslag som kommer fram.
Tjipp å de så länge!
Svar till "ensam kvin....nä jag menar "nästan desperat å pank"

Så tips mottages gärna, allt från....tja...gå ut med gamla tanters arga pudlar till att sälja julgranar

OBS! Följande gör jag inte

-säljer nupp
-slickar arsle
-dödar djur
-äter desamme
-klär av mig inför folk (alltså: inge stripklubb för mig)
-nuppar med djur
Annars gör jag det mesta jag har kunskaper eller styrka att göra. Tror jag. Vi får se, det beror på vilka förslag som kommer fram.
Tjipp å de så länge!
Svar till "ensam kvin....nä jag menar "nästan desperat å pank"