Tjäna snabba pengar lagligt??

TbA skrev:
Hahaha. En sann kapitalist med andra ord.
Njae, en sann "kapitalist" kan skilja på rätt och orätt, ditt och mitt osv. En genomsnittlig kommunist tycker att andra skall betala för honom. Om det sedan går via skattesedeln och staten eller bedrägeri kan då kvitta :D

Bingo skrev:
Haha, det känner jag en kille som gjorde. När han behövde fixa nåt på bågen tog han KFML(r)-bössan han hade och bytte etikett till något, för normala människor, mer lovvärt. Han fick in skitmycket stålar på det.

Det är möjligtvis inte så att snubben heter Ive...!? :7peta ;)

oscar skrev:
Det är möjligtvis inte så att snubben heter Ive...!? :7peta ;)
Nä, min bössa har annan text (än KFML(r)) till vardags :D

Mavve skrev:
Står det BINGO på din bössa?
Nä, det står lite olika saker, allt beroende på det dagsaktuella läget. Ena dagen kan det handla om barnen i Tjetjenien, de förädrarlösa barnen i Litauen eller nåt sånt. Enda som alltid står är "Barn". Jag kan förresten tipsa om att folk är extra givmilda nu i juletider. :D

Bingo skrev:
Nä, det står lite olika saker, allt beroende på det dagsaktuella läget. Ena dagen kan det handla om barnen i Tjetjenien, de förädrarlösa barnen i Litauen eller nåt sånt. Enda som alltid står är "Barn". Jag kan förresten tipsa om att folk är extra givmilda nu i juletider. :D

E det du som brukar stå o skramla på gågatan i Skurup ?? :D

Napsyl skrev:
E det du som brukar stå o skramla på gågatan i Skurup ?? :D
Var finns :rodnar-smileyn när man behöver den som bäst :D

Hmmm, där kom den ju.

Ett seriöst tips är annars att dricka mycket folköl. Blir det ekonomisk kris så kan man ju alltid panta av lite tomburkar så det räcker till ett par nya 6-pack :)

berggren_martin skrev:
Ett seriöst tips är annars att dricka mycket folköl. Blir det ekonomisk kris så kan man ju alltid panta av lite tomburkar så det räcker till ett par nya 6-pack :)

Den varianten kör jag, fast med CC isf folköl. Fast det händer faktiskt att jag köper lite bröd eller liknande isf CC för pantpengarna sådär i slutet av månaden. :-)

ambulans skrev:
Borde finnas rätt många chefsjobb på bolaget att söka nu :D

Jepps, så sant så! Fast dom tar inte in esteter kanske.. Vetne, inte är vi välkomna på så många ställen där ekonomi och kapital är inblandat, hewhew :gnissla Flum å sånt går ju inte ihop med ekonomi, vet väl alla storbolag...

Men oj, vad många tips jag fått! En del användbara med :) Glad blir hon, tackar, bockar, niger å bugar! Börjar beta av alla tipsen så fort jag kan.

:tomten på er i vintermörkret!
Tjipp!

Ring runt på hotell och kolla om de behöver diskare, städare. Städar du
40 rum på en dag kan du få en grym bonus som är 7000 kr

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph