Tisdagsträning Sviestad 21 juni

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Undrar om någon som har en AIM tidtagningsfyr (antingen från vinterns gruppköp eller tidigare) kan ta med denna till Sviestad på tisdag. Glömde min på Gelleråsen i onsdags och vi är kanske fler som är intresserade av varvtider såhär ett par veckor innan SM-deltävlingen.

Allmänt nyfiken: vilka ska tisdagsträna?

Nyteknik skrev:
Undrar om någon som har en AIM tidtagningsfyr (antingen från vinterns gruppköp eller tidigare) kan ta med denna till Sviestad på tisdag. Glömde min på Gelleråsen i onsdags och vi är kanske fler som är intresserade av varvtider såhär ett par veckor innan SM-deltävlingen.

Allmänt nyfiken: vilka ska tisdagsträna?

Jag vill gärna men saknar nån bil att åka i.
Nån som vill ha en trevlig ung man som sköter sig själv och betalar halva soppan med?

Victor skrev:
Jag vill gärna men saknar nån bil att åka i.
Nån som vill ha en trevlig ung man som sköter sig själv och betalar halva soppan med?
Jadå, om inte Teddy kan som vi preliminärt har bestämt. Jag lär veta på måndag kväll och PM:ar dig då. Låter ok?

Jag hoppas kunna komma ner och vara ivägen. Lär ju bli mycket folk med tanke på attd et är kort kvar till SM:et.

Jag anmäler mig som tillgänglig funktionär på tisdag om jag får skjuts ner av någon. :wiggle

ps. det ska bli 27 grader på tisdag. hur fett är inte det. ni kommer svettas som grisar i era trånga skinnställ. hahaha. ds.

Du kan få åka med mig ner, men jag ska nog stanna kvar där nere till på onsdag. Men det är hur lång tid som helst kvar att ändra alla planer.

jP skrev:
Jag anmäler mig som tillgänglig funktionär på tisdag om jag får skjuts ner av någon. :wiggle

ps. det ska bli 27 grader på tisdag. hur fett är inte det. ni kommer svettas som grisar i era trånga skinnställ. hahaha. ds.

Jag vill oxå komma in i garaget och packa. Ska vi göra det redan ikväll kanske?

Victor skrev:
På söder, vid södra station typ. Jag är ledig hela dagen så packa, fixa med upphämtning av bil och sånt där strul kan jag pyssla med om det behövs.

Victor skrev:
På söder, vid södra station typ. Jag är ledig hela dagen så packa, fixa med upphämtning av bil och sånt där strul kan jag pyssla med om det behövs.
Söder är bra. Har mitt i Sollentuna. PM:ar dig ikväll då jag vet om Teddy ska medverka eller ej.

Min Snigel står packad och glad i racebussen sen igår kväll. Jag dyker upp imorgon om jag vågar och mår bättre. Regnar det vete f-n. :rolleyes:

pvcraketen skrev:
Du kan få åka med mig ner, men jag ska nog stanna kvar där nere till på onsdag. Men det är hur lång tid som helst kvar att ändra alla planer.

Hör av dig om det är aktuellt, och om du ska hem till Stockholm efter träningen igen.

Det är aktuellt att åka ner och det finns plats. Men jag åker inte tillbaka förrns på onsdag efter gatkörningen.

jP skrev:
Hör av dig om det är aktuellt, och om du ska hem till Stockholm efter träningen igen.

pvcraketen skrev:
Är min Liten blå packad?

Mjo, nu så är han det. Lite sur blev han(hon?) över att bli instoppad brevid min fetlagda Suzuki. Fattar inte vad det är med de där rexxorna egentligen, Björns Rultan är lika kinkig. :3freak

(Fast blir det regn imorgon blir jag som sagt hemma...)

Det blir inte regn. Sådäså.

Anneli skrev:
Mjo, nu så är han det. Lite sur blev han(hon?) över att bli instoppad brevid min fetlagda Suzuki. Fattar inte vad det är med de där rexxorna egentligen, Björns Rultan är lika kinkig. :3freak

(Fast blir det regn imorgon blir jag som sagt hemma...)

Jag ska nog ner men det kommer nog gå åt helvete som vanligt. Har dock hittat en möjlig förklaring på förra katastrofen. Oljefläckar på golvet i garaget. Kan ju ha missat det sist och haft lite på däcken...

jaja åk inte nära mig där nere...

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back