Tisdagsträffarna

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
SV 650
Hej alla

Eftersom jag är nybliven hojägare och känner mig lite som en bromskloss på hjul undrar jag lite om de häringa tisdagsträffarna.
Hur många brukar ni vara och vilket tempo håller ni.
Har några mer som gärna vill hänga på och köra en runda men de är ännu fegare (de kallar det försiktiga) än jag.

Funderar på att åka på några bankörningar för att lära mig våga lite mer.

Hoppas vi ses

titti90tusen skrev:
Hej alla

Eftersom jag är nybliven hojägare och känner mig lite som en bromskloss på hjul undrar jag lite om de häringa tisdagsträffarna.
Har några mer som gärna vill hänga på och köra en runda men de är ännu fegare (de kallar det försiktiga) än jag.

Hoppas vi ses

Vi har alla sorter,framförallt skall alla känna sig välkommna,tempot väljer du själv,vi har plats för alla!
Hjärtans välkommen imorgon! /T-ace :tummenupp

Alla som gillar sportig, aktiv körning är välkommna.
Resten håller sig till touring gänget på Onsdagarna.(då menar jag inte Radical Riders :) )

Häng på, vi väntar in gruppen där det finns mer än ett vägval.
Man skall alldrig känna sig strssad att hänga på han framför, vi väntar som sagt.

Rutinerade och snabba håller sig längst fram och de mindre snabba längre bak.
Känner man att man kanske ligger och bromsar dom bakom så är det bättre att "vinka förbi" folket bakom än att ligga och köra på chans.

Som sagt välkommen :tummenupp

EDIT. Fan T-Ace hann för, grrrr :hihi

Henke skrev:
Alla som gillar sportig, aktiv körning är välkommna.
Resten håller sig till touring gänget på Onsdagarna.(då menar jag inte Radical Riders :) )

Häng på, vi väntar in gruppen där det finns mer än ett vägval.
Man skall alldrig känna sig strssad att hänga på han framför, vi väntar som sagt.

Rutinerade och snabba håller sig längst fram och de mindre snabba längre bak.
Känner man att man kanske ligger och bromsar dom bakom så är det bättre att "vinka förbi" folket bakom än att ligga och köra på chans.

Som sagt välkommen :tummenupp

EDIT. Fan T-Ace hann för, grrrr :hihi

Men lilla gubben....jag är alltid före dig... :tummenupp :pannkyss

titti90tusen skrev:
Hej alla

Hoppas vi ses
klart du ska med :tummenupp
om inte annat så kan du komma ner & säga hej.. Och ta med dina polare.. :tummenupp

Fluffig skrev:
Hej alla

Hoppas vi ses

Klart ni ska med o köra.
Se bara till o läs igenom Gruppkör reglerna
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=40724

För allas säkerhet.

lånar tråden, är det ok att hänga på ikväll? eller måste man känna någon i "gänget"? är väl några från ängelholm som skulle vilja hänga på ikväll. När, var?

Mvh Jim

pakopak skrev:
lånar tråden, är det ok att hänga på ikväll? eller måste man känna någon i "gänget"? är väl några från ängelholm som skulle vilja hänga på ikväll. När, var?

Mvh Jim

Det e bara att hänga på.
Titta i TT tråden (sticky) för info.
Vi brukar inte komma iväg förrän 18

pakopak skrev:

Mvh Jim
klart ni ska... ska vi samlas uppe vid shell kl 17:00 i ä-holm?? så kör vi samlat ner..
bor själv utanför ä-holm..

nice, har fått med en polare, ska se om det är fler som vill på, kommer till shell vid fem, blå r6 och röd monster än så länge :tummenupp

pakopak skrev:
nice, har fått med en polare, ska se om det är fler som vill på, kommer till shell vid fem, blå r6 och röd monster än så länge :tummenupp
okej, kanske rent utav känner till varandra.. eller setts förr.. Ä-holm är juh inte så stort..

Man kanske skule komma o hälsa på då :va

har "bara" kört med RR innan,får väl vidga mina vyer lite :tummenupp

vi får väl se hur det blir....

Haha, tokroligt idag! Farbror blå får nog känna sig lurad på 30st fortkörningsböter... Jag var nog först hemma, men jag bor ju i ängelholm, stort tack för en rolig runda. :tummenupp

Hur gör man för att bli riktig medlem i Roh då? måste man "waista" någon eller?

Last edited:
pakopak skrev:
Haha, tokroligt idag! Farbror blå får nog känna sig lurad på 30st fortkörningsböter... Jag var nog först hemma, men jag bor ju i ängelholm, stort tack för en rolig runda. :tummenupp

Hur gör man för att bli riktig medlem i Roh då? måste man "waista" någon eller?

:7peta 28 möjligen då fabbo blå visade video för två... :huvet

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back