Tisdagsträffarna

PutteLiten skrev:
:7peta 28 möjligen då fabbo blå visade video för två... :huvet

vilka 2 va det ? var du en ?

jag blev duktigt snopen när farbror blå susa om.. streetfighter utan backspeglar e INTE bra... :fakta

själv tappade jag bort allihopa/alla tappade bort mig & fick köra ensam hem... :(

CBR och CBR tittade på film.
Så, eftersom de var reisleiters borde vi samla in en liten slant, som tröst. :)

Och, backspeglar e fin fint :P

Last edited by a moderator:
PutteLiten skrev:
CBR och CBR tittade på film.
Så, eftersom de var reisleiters borde vi samla in en liten slant, som tröst. :)

Och, backspeglar e fin fint :P

vafan... fick dom böter ? klara iaf kortet ?

i så fall e väl en insamlig nästan självklart...

Last edited by a moderator:
asch... nu nämner vi inga nick här tycker jag.

Själv mötte jag den blåe igen när jag skulle på motorvägen... Tråkig jäkel då han bara låg i 100.. men efter att ha kört om & legat en i röven så pinade han iväg...

roliga typer dom där =)

wonderwizard skrev:
vilka 2 va det ? var du en ?

jag blev duktigt snopen när farbror blå susa om.. streetfighter utan backspeglar e INTE bra... :fakta

själv tappade jag bort allihopa/alla tappade bort mig & fick köra ensam hem... :(

Kan inte din polispolare fixa fram filmen. Jag fick ju inte se den. :( Alla fick ju inte plats i bilen. :)

wonderwizard skrev:
Jag blev duktigt snopen när farbror blå susa om.. streetfighter utan backspeglar e INTE bra... :fakta

Ja, snacka om det :gnissla

Jag som precis höll på att varva ur 3:an när det hände...
De måste säkert ha hållt en bit över 160km/h när de körde in i svängen efter att de drog om mig med blåljusen i högsta hugg :brinnerup

I och med det var det helt om och :FU till de blå.

Hörde att de fick med alla på sin fina film. Hörde senare att de retade sig speciellt på mig och påpekade att jag körde som en riktig gris :hihi

Den filmen måste bara ses :hihi

Wonderwizard: Det känns riktigt taskigt mot dig att vi missade att du föll bort ifrån klungan:whip på oss alla för det.

Last edited:
Glenning skrev:
Kan inte din polispolare fixa fram filmen. Jag fick ju inte se den. :( Alla fick ju inte plats i bilen. :)

Filmen är en offentlig handling och enligt vår förträffliga offentlighetsprincip ska det inte vara några problem att få ut den.

Fast jag tror nog att den ligger bäst i polisens stora, mörka arkiv... :tungan

Fahrer skrev:
Hörde att de fick med alla på sin fina film. Hörde senare att de retade sig speciellt på mig och påpekade att jag körde som en riktig gris :hihi

Den filmen måste bara ses :hihi

Wonderwizard: Det känns riktigt taskigt mot dig att vi missade att du föll bort ifrån klungan :whip på oss alla för det.

Alla med på film kanske, men inte skylten :D

O ja... eftersom jag inte hört eller visste vart alla skulle, så svängde jag av mot Hbg ... o där va ju ingen :(

kul o köra hem själv... NOT :fatta!

blacktriple skrev:
Filmen är en offentlig handling och enligt vår förträffliga offentlighetsprincip ska det inte vara några problem att få ut den.

you fix kan va skoj o titta på i vinter :D

blacktriple skrev:

Du har fel.... Mina fyllesamtal bör hemligstämplas för tid och evighet. :tummenupp En polisfilm har jag aldrig varit med på så den skulle ju vara kul att se. Undra om man är med i rollistan? :rofl

Om vi bortser från det som är det stora ämnet för diskussion just ikväll var det en väldigt trevlig runda. Hyggligt bra diciplin för att vara så många.

Foto kommer. Just nu äter jag kaviarmackor och dricker starköl och det vill jag göra lite först... :)

blacktriple skrev:
Om vi bortser från det som är det stora ämnet för diskussion just ikväll var det en väldigt trevlig runda. Hyggligt bra diciplin för att vara så många.

Foto kommer. Just nu äter jag kaviarmackor och dricker starköl och det vill jag göra lite först... :)

jo, det var en trevlig tur.. :tummenupp synd bara att jag inte var med på hela. :(

kaviarmackor & starköl ? fy fan vilken kombination :zpy

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back