- Gick med
- 9 Oct 2025
- Hoj
-
Ville bara tipsa om att SVT sänder live från Gotland Grand National i morgon lördag den 25 oktober mellan kl 12:25-16:15 på SVT1 om du fortfarande tittar på linjär-TV samt på SVTPlay.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det går bra för honom. Jag körde själv senast 2023. Har ett knä som spökar så det blir nog inte något mer GGN för mig. Får bli en soffåkare i ställetKul, jag har en kompis som kör.
Om du börjar med att se lite eftersändning av aktiviteterna i Kuala Lumpur och tar ett par kalla till det och sen går till GGN så blir det en lagom dagsfylla.Blir många öl i soffan i morgon!

Har ett par i enduroklubben som råkade ut för det, informationsspridningen verkar inte inte ha fungerat helt klockrent.Dagens rejs blev tydligen nedkortat till 2 timmar. Tänk vilket antiklimax för de som tränat hela året, rest långt och betalat dyr avgift för att få utmana sig själv mot andra i 3 timmar? Tänk när dom dessutom, planerat tankning och körtempo för 3 timmar plus slutförande av sitt sista varv vid kanske 3:45 vid årets svåra förutsättningar? Så kommer man in till varvningen vid 2:00:01 och blir avvinkad för att tävlingen är över?

|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
|
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
|
|
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT