tips på var man finner skickliga förare med sällskapsbehov..?

För övrigt, eftersom jag har för vana att inte förolämpa folk (då endast de sämre genetiskt lyckligt lottade ägnar sig åt detta helt destruktiva beteende) så låter jag åsikterna din avatar och vad man kan tänkas tro om din "bakdel", förbli osagda.
:pannkyss
Nu vet jag inte om jag missat nåt här eller är det kött biten du klagar över?

Kött är gott. :mattias

Tyvärr, skulle inte sjunka så lågt.

Du har väl hört "Arguing om the internet is like joining te Special Olympics, even if you win, you are still retarded"... :tungan

Antar att du syftade på mig, så, jag stör mig inte det minsta på henne, vill hon välja det här forumet för att ragga får hon gärna göra det, men som jag skrev till henne så får man faktiskt räkna med alla sorters kommentarer på bilder man lägger ut på internet. Vanligt sunt förnuft borde väl duga för att förstå det? Kan man inte ta negativa kommentarer om ens bilder så får man väl välja andra bilder att presentera sig själv med.

jag syftade absolut inte på dig, utan bara på det som skrivits i allmänhet i denna tråd,
men jag håller helt och hållet med dig, absolut.
bara det att bilderna kanske inte hade behövts kommenterats i detta fall,
för att tråden handlade ju inte om hennes bilder, och sen att man då väljer
att gå in och titta på henns profil och bilder och bilda sej negativa uppfattningar utrifrån de, är ju helt förståeligt med tanke på bilden som ligger uppe där och defintivt inte kan relateras till hojar, men då kanske man kan hålla det för sig själv eller pma tjejen om man har någon kommentar om detta, behöver kanske inte skriva det i hennes tråd då den faktiskt var upplagd i syfte om någonting helt annat..
Personangrepp och dylikt är väl faktiskt inte okej nångång tycker jag,
speciellt inte inför andra.

personangrepp är väl ytterst orelevant i den här diskussionen eller?
(sen att lägga upp mer eller mindre naken bilder på sig själv här inne kan väl dock anses en smula opassande, det håller jag helt med om, och det kan säkerligen enligt många uppfattas lite konstigt och kanske ge en "typisk" bild av att personen i fråga tillhör en viss kategori, det håller jag helt med om, man utgår ifrån att personen ifråga är "billig, blåst" etc.. ) som kanske i detta fall inte alls stämmer, vad vet jag.. skit samma, inte de jag ville komma fram till, utan, varför låta det bli en så stor sak av det hela?

Värdens längsta mening?
Så när lägger du upp bilder med mer hud på?

sen att man då väljer
att gå in och titta på henns profil och bilder och bilda sej negativa uppfattningar utrifrån de, är ju helt förståeligt med tanke på bilden

Jag har inte skaffat mig negativa uppfattningar om henne från bilderna, jag höll med en som tidigare skrev att hennes rumpa såg konstig ut, det har ingenting med hennes person att göra.

Anledningen till att jag inte finner mig gilla hennes person är för att hon lägger upp nakenbilder på ett mc-forum, och skrattar gott åt de killar som kommenterar hennes bilder men kör upp näsan i vädret för att en tjej kommenterar.

Lägger man upp bilder på internet, så får man, som sagt tåla att bli kommenterad. (Och även räkna med att alla inte gillar det de ser.)

Jag har inte skaffat mig negativa uppfattningar om henne från bilderna, jag höll med en som tidigare skrev att hennes rumpa såg konstig ut, det har ingenting med hennes person att göra.

Anledningen till att jag inte finner mig gilla hennes person är för att hon lägger upp nakenbilder på ett mc-forum, och skrattar gott åt de killar som kommenterar hennes bilder men kör upp näsan i vädret för att en tjej kommenterar.

Lägger man upp bilder på internet, så får man, som sagt tåla att bli kommenterad. (Och även räkna med att alla inte gillar det de ser.)

jo absolut.
och som jag sa tidigare så förstår jag det,
men det är ju därför PM funktionen finns för att man skall kunna skriva just
sånt som kanske inte passar sig i öppnar trådar där alla kan se.

Kan man få svar på sitt PM nån gång eller!? :mad:

"När Pinky kör hoj står Fantomen stilla"

jo absolut.
och som jag sa tidigare så förstår jag det,
men det är ju därför PM funktionen finns för att man skall kunna skriva just
sånt som kanske inte passar sig i öppnar trådar där alla kan se.
Vi är väl en stor familj utan hemligheter för varann?!

Hur ska man annars fördriva dagarna?

Last edited:
men det är ju därför PM funktionen finns för att man skall kunna skriva just sånt som kanske inte passar sig i öppnar trådar där alla kan se.

Sticker man ut nästan i en "öppen" tråd får man nog räkna med att få ett par smällar. Inget konstigt med det.

Däremot :liggaförfrågningar kan ju tas via PM.!! :tomten

Men du sa ju att du ville hålla det hemligt? :va
Ja, men det är för att jag skäms för att jag har legat med dig.

Men tack, nu är det ute oxå.

Jag ska byta nick och gå under jorden. :(

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph