Tips på tisdagsåkning

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Eftersom jag och cowraper ska åka ner på vår första nånsin och enda träning inför rejspremiär idag på Sviestad tänkte jag att om nån känner för en tripp i eftermiddag och inte vet var ni ska åka så är Linköping ett hett tips. Vi tränar 17-20.

tyvärr hinner jag inte idag men jag har tänkt åka och kolla nån gång senare i sommar både på rr-träning och motarderna

Ääähjj... Jag som har annat för mig... Typiskt :(

Jag menar när du nu äntligen fick tummen ur ***** och bjöd in oss... :D

Kan lova att ni missade nåt :fakta

Visst lite långt att åka 13 mil för att kolla på mig men ni hade fått bra underhållning. Vi var sex från Örebro av elva totalt. Solklar dominans således. Fy fan så skraj jag blev första gången jag kom till djävulshoppet. En gammal crossåkare tyckte de borde gjort det större medans eder SuperDuper hävdade motsatsen. Efter ett par luftfärder med mycket luft mellan fötter och fotpinnar (vad gör man för fel då?) fick jag ordning på det (hur?) och det blev rätt skoj. Efter hoppet en vass inbromsning inför en gräschikan :crash inlindad i traktordäck (ajabaja, inte gena!) som var lite hårig.

Eftersom vi bara var elva kunde man tro att det var glest på banan men fy fasen sånna fajter det var stundtals. Måste varit mkt underhållande för de som glodde på.

*/ ?>
Nyheter
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...