schneberger
Bannad
Ja nu är det såhär att efter fyra dagars sjukdom på jobbet så börjar jag så smått att klättra lite lätt på väggarna..
varfördå då ? jo därför att rummer jag bor i är på ca 7 kvadrat.. och då är även toaletten inräknad..
börjar ta slut på ideer. jag kan vid det här laget lätt delta i maraton i runkabulle..
3dcaddning går vid det här laget riktigt bra.. men man kan ju inte sitta och rita hela tiden. internet hoppar in och ut så det kan man inte lita på .. utrymmet är som sagt begränsat men det är itne rastlösheten..
skinflådd i handen är jag.
så nu mina käre vänner vill jag ha yterligare tipps på vad jag kan göra.
att tillgå finns 2 petflaskor på 0,5 liter.
6 snusdosor. lite hojtidningar som jag har läst miljaders gånger.. en deoflaska.. lite papper och en penna.. en dator som jag sitter på sporthoj med............(free6.com är också bra dock)
ja lite crustydemonsfilmer också. men inte så kul längre..
i neeeeeed HELP..
tack på förhand =)
varfördå då ? jo därför att rummer jag bor i är på ca 7 kvadrat.. och då är även toaletten inräknad..
börjar ta slut på ideer. jag kan vid det här laget lätt delta i maraton i runkabulle..
3dcaddning går vid det här laget riktigt bra.. men man kan ju inte sitta och rita hela tiden. internet hoppar in och ut så det kan man inte lita på .. utrymmet är som sagt begränsat men det är itne rastlösheten..
skinflådd i handen är jag.
så nu mina käre vänner vill jag ha yterligare tipps på vad jag kan göra.
att tillgå finns 2 petflaskor på 0,5 liter.
6 snusdosor. lite hojtidningar som jag har läst miljaders gånger.. en deoflaska.. lite papper och en penna.. en dator som jag sitter på sporthoj med............(free6.com är också bra dock)
ja lite crustydemonsfilmer också. men inte så kul längre..
i neeeeeed HELP..
tack på förhand =)
men de e alltid nåt..
stackare....kommer ja på ngt så får du veta via msn
o se du e genast så pass kry så du ska jobba i morgon 
förklara nu snällt vad du mumlar om istället för att kasta ur dig glåpord till höger och vänster