Tips på saker att göra vid sjukdom i litet utrymme..

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
Ja nu är det såhär att efter fyra dagars sjukdom på jobbet så börjar jag så smått att klättra lite lätt på väggarna..

varfördå då ? jo därför att rummer jag bor i är på ca 7 kvadrat.. och då är även toaletten inräknad..

börjar ta slut på ideer. jag kan vid det här laget lätt delta i maraton i runkabulle..

3dcaddning går vid det här laget riktigt bra.. men man kan ju inte sitta och rita hela tiden. internet hoppar in och ut så det kan man inte lita på .. utrymmet är som sagt begränsat men det är itne rastlösheten..

skinflådd i handen är jag.

så nu mina käre vänner vill jag ha yterligare tipps på vad jag kan göra.

att tillgå finns 2 petflaskor på 0,5 liter.
6 snusdosor. lite hojtidningar som jag har läst miljaders gånger.. en deoflaska.. lite papper och en penna.. en dator som jag sitter på sporthoj med............(free6.com är också bra dock)

ja lite crustydemonsfilmer också. men inte så kul längre..

i neeeeeed HELP..

tack på förhand =)

Om du inte kan jonglera så grattis, där har du nåt att göra..
Börja me två snusdosor o snart e du uppe i alla 6.

De lärde jag mig under min tid på 19kvm :D..

Fast det gick fortare än ja trodde att lära sig så man va snart tillbaka till rastlösheten :gnissla men de e alltid nåt..

javisst ja det glömmde jag ju säga.. har en viss 2fast4hjo som sitter och trakaserar mig på msn hela tiden.. det gör ju inte att huvet exploderar mindre *hahahaha*

Frågan jag ställer mig är, varför bor man på 7kvm?

därför att det är den bostadsyta som erbjuds här på en liten alcatrazliknande ö. och nej jag sitter inte i fängelse.. även om det kan kännas så ..

men att bo på dessa 7 kvm accompanjerad av lena kan ibland kännas värre aän att stå under tortyr i valfri bananrepublik :arsele

Last edited:
När jag var arbetslös fördrev jag mest tiden med att sova och spela wow. Sova är ju nånting som alla gillar, du kan ju prova det kanske?

inte sova.. det blir tråkigt det också.. sen blir man sugen på att nuppa när man ligger där i sin egen svettdoft och trånar..

varför inte dra ut och köra en sväng? aldrig är man för sjuk och aldrig är vädret för dåligt för att köra mc:tummenupp

varför inte dra ut och köra en sväng? aldrig är man för sjuk och aldrig är vädret för dåligt för att köra mc:tummenupp

Är man inte sjukare än att man kan dra ut och "nöjesköra" motorcykel i marsvädret ska man fanimej inte ha cash för det. RUTTEN ATTITYD!

glömmde säga. att jag befinner mig på en liten ö i nordligaste norge och det är 1 minusgrad och inte ens tillgång till motorcykel.. men tack för iden..

kanske skulle torrbryta lite på stolen :D

Är man inte sjukare än att man kan dra ut och "nöjesköra" motorcykel i marsvädret ska man fanimej inte ha cash för det. RUTTEN ATTITYD!

cash? rutten attityd??:va förklara nu snällt vad du mumlar om istället för att kasta ur dig glåpord till höger och vänster:) om han nu är sjuk men inte så sjuk att han måste ligga nerbäddad utan ber oss om tips på saker att fördriva tiden med kan han väl lika gärna dra ut och köra en sväng (om det nu varit praktiskt möjligt, lite svårt utan hoj)? ser inget fel i det...:va

han pratar med mig...tro mig han e sjuk :D

heh, om du säger det så;) tänkte bara att jag skulle ge honom ett litet tips, hoj piggar alltid upp:)

glömmde säga. att jag befinner mig på en liten ö i nordligaste norge och det är 1 minusgrad och inte ens tillgång till motorcykel.. men tack för iden..

kanske skulle torrbryta lite på stolen :D

ah... då blir det svårare... heh, gör det;) alltid något:tummenupp

Last edited:
btw.. tryck aldrig i er Mentos sockerfria med xylitol speciellt inte två stycken på en kvart och avsluta detta med en påse cashewnötter...

dom fisarna som kommer här gör att jag mår allmänt dåligt faktiskt..

cash? rutten attityd??:va förklara nu snällt vad du mumlar om istället för att kasta ur dig glåpord till höger och vänster:) om han nu är sjuk men inte så sjuk att han måste ligga nerbäddad utan ber oss om tips på saker att fördriva tiden med kan han väl lika gärna dra ut och köra en sväng (om det nu varit praktiskt möjligt, lite svårt utan hoj)? ser inget fel i det...:va

Säkert mycket poppis hos den som betalar ut sjuklönen och de som ska få verksamheten att fungera utan full bemanning. Sjukskrivning är ingen extra ledighet, och arbetsgivaren har rätt att kräva sjukintyg från första sjukdagen. Värt att ha i åtanke.

Tanka MacGyver så får du inspiration till vad du kan göra med prylarna.

Annars har jag följande förslag:

1. Stretcha hela dagen, så kan du snart gå ner i både split och spagat.
2. Har du nåt hår på kroppen, raka det i roliga mönster.
3. Öva sångrösten.
4. Logga in som Tess87 på aftonbladets chatt och prata lite med dom snälla gubbarna.
5. Spela rollspel med dig själv.

Säkert mycket poppis hos den som betalar ut sjuklönen och de som ska få verksamheten att fungera utan full bemanning. Sjukskrivning är ingen extra ledighet, och arbetsgivaren har rätt att kräva sjukintyg från första sjukdagen. Värt att ha i åtanke.
Fast än så länge får nog bara den där "bushido" ett brev adresserat hem till mamma när han inte infinner sig på träslöjdslektionen, så han vet nog inte bättre. Men visst, du har rätt. Absolut.

Fast än så länge får nog bara den där "Bushido" ett brev adresserat hem till mamma när han inte infinner sig på träslöjdslektionen. Men visst, du har rätt. Absolut.

ja inte fan är man sjuk för att det är roligt. som anja säger.. det är ingen betalt ledighet...

skulle inte få för mig att vara sjuk om jag inte behöver det..men det är ingen som tackar mig för att jag mår dåligt på jobb..

men nu kanske vi kan släppa detta och fortsätta brainstorma istället :tummenupp

spagatövningar lätt som en bra ide...

tips till markus.. inte pröva powerspagat direkt.. jag tror jag sträckte pungen

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...