Tips på saker att göra vid sjukdom i litet utrymme..

Jag som jobbar som sprit-provare då? Jag har för tillfället tappat doft- och smak-sinnet så jag sjukskrev mig men jag får alltså inte köra hoj ändå? Fyfan vilket skämt, jag ska genast sluta vara sjuk :D

Jag som jobbar som sprit-provare då? Jag har för tillfället tappat doft- och smak-sinnet så jag sjukskrev mig men jag får alltså inte köra hoj ändå? Fyfan vilket skämt, jag ska genast sluta vara sjuk :D

lite skillnad på din sjukdom faktist. inte så att du med din sjukdom har sjukskrivit dig för att du är för dålig för att jobba..

men om du sjukskriver dig för att du mår för dåligt för att jobba så är du också för dålig för att åka mc..enkelt och grejt..

>>>bushido det var ju inte vi som ville ha fred det var ju du....
ja menar carl bildt kan inte bara åka ner till palestina och säga att nu har israel sagt att nu är det fred och så blir det så...alltid någon självmordsbombare som misstycker...

så som en jämförelse så kan vi väll säga att jag och anja och några till självmordsbombar dig tills du kommer med något bättre.. eller helt enkelt är sjuk när du är sjuk..:arsele

känner att vi är lite offtopic....

jag har tappat hud i min hand.. :rolleyes:

lite skillnad på din sjukdom faktist. inte så att du med din sjukdom har sjukskrivit dig för att du är för dålig för att jobba..

men om du sjukskriver dig för att du mår för dåligt för att jobba så är du också för dålig för att åka mc..enkelt och grejt..

>>>bushido det var ju inte vi som ville ha fred det var ju du....
ja menar carl bildt kan inte bara åka ner till palestina och säga att nu har israel sagt att nu är det fred och så blir det så...alltid någon självmordsbombare som misstycker...

så som en jämförelse så kan vi väll säga att jag och anja och några till självmordsbombar dig tills du kommer med något bättre.. eller helt enkelt är sjuk när du är sjuk..:arsele

känner att vi är lite offtopic....

jag har tappat hud i min hand.. :rolleyes:

jag försökte sluta fred med er och du svarade med att säga att det var jag som hade fel... ni var arga på mig, jag slängde min stolthet, bad om ursäkt och föreslog fred varpå du förolämpade mig. det är inte jämförbart med palestinakonfliktscenariot som du kom med.
ett jämförbart scenario hade varit att den som startade bråket i palestina hade bett om ursäkt och erbjudit sig att sluta en för motståndarna fördelaktig fred för att få slut på stridigheterna varpå motståndarsidan hade svarat "visst, fred blir bra. men det var ni som var dumma". det blir fan ingen fred av sånt:huvet
jag har argumenterat för min sak och sagt att det beror på hur sjuk man är, vad man jobbar med och hur pass illa sagda sjukdomstillstånd är i förhållande till arbetet. det är ni som inte kommer med nåt bättre utan bara säger att ni har rätt och jag har fel:)

Synd, jag e på bråkhumör..:cdevil

markus:whip vakna o hoppa in på msn

om du nu är så sugen så kan vi väl bråka då:brynad :cdevil

Last edited:
glömmde säga. att jag befinner mig på en liten ö i nordligaste norge och det är 1 minusgrad och inte ens tillgång till motorcykel.. men tack för iden..

kanske skulle torrbryta lite på stolen :D

Heter ön Kårhamn? :skrämd

Jag har också bott på en liten ö (Innevånare: 32 pensionärer). Det jag/vi roade oss med var att
1. Gå omkring/klättra i bergen.
2. Äta gröt
3. Raka ögonbryn. Det var det roligaste jag gjort på den ön. Skrattade i en veckas tid varje gång jag såg polaren och han likaså. Det är något jag varmt rekommenderar. :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg