Mingves
Guest
Om ni skall till lysekil eller fiskebäckskil och kommer från uddevalla eller Henån (väg 160) hållet så tycker jag ni skall testa köra enligt min bild.
Ta de lite försiktigt bara då det kan vara bönder ute med sina trakatorer....
En varning bara, det kan vara lite kälskott i vägen innan bokenäs skola när ni kör kavlanda/eriksbergsvägen.
Vägbeskrivning, Kavlanda/Ericsbergsvägen
Kör över vindöbron om ni kommer från GBG, sväng vänster mot Eriksberg när ni ser en djävligt gammal mack på höger sida. Sedan är det bara att köra efter kartan.
Vägbeskrivning, Jordfall infart vi bergs vetrinärstation
Kör in höger vid vetrinärstationen vid bergsskola, skyltat Jordfall, efter ca 1km skall ni svänga vänster i korset mot jordfall. Sedan är det bara att följa vägen och ni kommer ut vid bokenässkolan.
Jag har ritat i med grönt den väg man åker.
ett annat tips är att köra till fiskebäckskil och köpa glass, jättefint och trevligt samhälle.
///M
Ta de lite försiktigt bara då det kan vara bönder ute med sina trakatorer....
En varning bara, det kan vara lite kälskott i vägen innan bokenäs skola när ni kör kavlanda/eriksbergsvägen.
Vägbeskrivning, Kavlanda/Ericsbergsvägen
Kör över vindöbron om ni kommer från GBG, sväng vänster mot Eriksberg när ni ser en djävligt gammal mack på höger sida. Sedan är det bara att köra efter kartan.
Vägbeskrivning, Jordfall infart vi bergs vetrinärstation
Kör in höger vid vetrinärstationen vid bergsskola, skyltat Jordfall, efter ca 1km skall ni svänga vänster i korset mot jordfall. Sedan är det bara att följa vägen och ni kommer ut vid bokenässkolan.
Jag har ritat i med grönt den väg man åker.
ett annat tips är att köra till fiskebäckskil och köpa glass, jättefint och trevligt samhälle.
///M