Supermoto Träning Borås Motorstadion 2012

Om du är sugen på att köra 16:e så ska du självklart göra det, vi har skinnställ över till dig. Hur stor är du ?

Om du är sugen på att köra 16:e så ska du självklart göra det, vi har skinnställ över till dig. Hur stor är du ?

Är sugen men har nu inte tid att fixa hojen innan samt att ränneslätt är nu i helgen :) plus att man måste vara lite med familjen mellan hojen och bilen... :S i vår dock ska jag å shteffe komma å prova på motard som det var tänkt från början med våra Honda HM :D

Är sugen men har nu inte tid att fixa hojen innan samt att ränneslätt är nu i helgen :) plus att man måste vara lite med familjen mellan hojen och bilen... :S i vår dock ska jag å shteffe komma å prova på motard som det var tänkt från början med våra Honda HM :D

Ni är alltid välkomna och är det något att fixa så hjälper vi alltid till.

På söndag 16/9 kör vi en enkel tävling för de som vill. Vi kan kalla det distriktsmästerskap i väst :-D

Vi var 12 som körde vår lilla tävling, 2 race på motardbana och 2 race på gokartbanan. Martin hade preppat motardbanan så den var kanon och vädergudarna var på vår sida.

Slutställning:
1. Niklas Blankenfjell
2. Patrik Kerttu
3. Fredrik Oden
4.
5. ... hur såg resten av listan ut Linus?

Att notera är att Oskar hoppade av sin framaxel :crash

Riktig skoj var det! Och att det kunde vara så skoj att sladda grus med en motard trodde jag inte. Gav helt klart mersmak :)

Imponerande att se er snabba med, det gick fort :3freak

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!