Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så surt att jag hade en spik i foten när jag mönstra, annars hade man fått prova för fsj, nu kunda jag tydligen förfrysa foten, att den skulle väck spelade ingen rollTror nog polis, brandman och militär uppfyller dina önskemål... Väldigt få inom de yrkena som byter yrken. Känner flertalet inom samtliga och alla stormtrivs. Trots att lönen inte alltid är den bästa.
Jag vågar lova dig att oavsett vad du hittar för jobb så blir det monotont efter ett tag.
Det där låte ju rätt smart, utbilda sig till det nu och vara klar när finanskrisen är över (blir det ju oavsett yrke)Service/underhållstekniker inom industrin.
Det kan bli hur tufft som helst beroende på vilken typ av industri du siktar in dig på.
Gruvindustrin, pappermassa, stålverk, gjuteri eller dylikt erbjuder ofta manliga uppgifter.
Nu är det ju tyvärr lite fel tid för jobb inom industrisektorn, men vänta bara tills alla produktionsliner och maskiner som stått still eller gått på halvfart med eftersatt underhåll ska börja snurra fullt igen, då kommer branschen att skrika efter folk. Idag gör inte ett stillestånd så mycket men innan krisen så kund lätt ett oplanerat stillestånd kosta 2-300.000kr/timme.
Nej de har du rätt i! om det är bra eller dåligt får nån annan diskutera..Va mig för en dag!!!
Lovar du hittar inge tuffare jobb
Nej de har du rätt i! om det är bra eller dåligt får nån annan diskutera..
Varför i helvete kom jag inte på att jag ville bli nått annat INNAN 15 april?
Nej de har du rätt i! om det är bra eller dåligt får nån annan diskutera..
Varför i helvete kom jag inte på att jag ville bli nått annat INNAN 15 april?
Jag tycker prostitution låter som klippt och skuret för dig. Köp ett husvagnsekipage, flytta in på Flatens camping och börja sälj dig själv. Det kan bli hur hårt, hur smutsigt och framför allt hur farligt som helst om du spelar dina kort rätt.
Framför allt - ingen utbildning krävs! Vad kan gå fel?
![]()
Svetsare över och under vatten på en oljerigg på Norska vatten?
Min gamla dyklärare tjänade grova stålars som undervattensvetsare.Inte såg medelålder & chansen att ha livet i behåll liten..låter kul! Man tjänar grymma pengar om man som sagt håller livet i behåll!![]()
brandman!?
tvivlar på att det skulle bli monotont.
vissa kräver 2års smo-utbildning
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|