Tips på bra lackerare?

Tror faktiskt inte att Rettan klär i grönt.
Men era cyklar skulle bli jävligt snygga med lite silver och svart.

Och David, din nya avatar är ta mig fan det äckligaste jag sett sen jag sket i morse.

Stefan skrev:

Och David, din nya avatar är ta mig fan det äckligaste jag sett sen jag sket i morse.
det kommer nog svensken oxå att tycka så den kommer nog inte bli så långvarig tyvär

Kjelle skrev:
Framför allt har du ju lagt dig till med en exceptionellt vidrig avatar. Apropå vackert, fast inte.
hehe gillar du inte min tomte ?
:tomtenfår väl byta då, jag vart fysiskt illamående själv.

Last edited:
Stefan skrev:

Jorå, det gör den...
Har sett en grön R1:a i Örebrotrakten ett par gånger... :yoparty :yoparty :yoparty

crashtestdummy skrev:
Den ser ut att komma från en Indian från 1960 :hihi
Det spelar ju ingen roll hur bra den stänkan är, den var ju snygg.
exakt jag skiter fullständigt i om den är bra eller inte.. men snygg är den så in i hellllvete :D

Har skickat iväg kåpan till en annan snubbe nu eftersom ni aldrig kunde bestämma er, kommer bli riktigt billigt och bra det här.

Nåå, Dockan, det lämnar dig och mig kvar. Jag har fått tips om att brorsan till min sambos jobbarkompis är lackerare. Intresserad?

Kjelle skrev:
Nåå, Dockan, det lämnar dig och mig kvar. Jag har fått tips om att brorsan till min sambos jobbarkompis är lackerare. Intresserad?

Annars vet jag en kille som har en jobbarkompis som är kusin med en tjej som har ihop det med en kille som tydligen bor granne med en som känner en lackerare, han ska visst vara bra. :D

Kjelle skrev:
ja absolut, "min" lackare försökte jag ringa till i fredags, då talade han om på svararen att hans firma upphört.
Jag, Vader och Newsteed ska lacka tror jag..
Min är dock inte riktigt klar för lack ännu, har en plastning kvar och sista kåpan får jag antingen i helgen eller så blir det efter nyår.
(troligtvis i helgen)
Jag har inte riktigt bestämt mig för färger ännu.
:gnissla

erik skrev:
Annars vet jag en kille som har en jobbarkompis som är kusin med en tjej som har ihop det med en kille som tydligen bor granne med en som känner en lackerare, han ska visst vara bra. :D
Det innebär ju att jag har en kompis som vet en kille som har en jobbarkompis som är kusin med en tjej som har ihop det med en kille som tydligen bor granne med en som känner en lackerare.
Vad bra. :)

Kyckling skrev:
Det innebär ju att jag har en kompis som vet en kille som har en jobbarkompis som är kusin med en tjej som har ihop det med en kille som tydligen bor granne med en som känner en lackerare.

Ja, så måste det bli.

Kyckling skrev:

och jag känner en kille som vet om en annan snubbe, som i sin tur har en jobbarkompis som är kusin med en tjej som har i hop det med en kille som ev. känner en granne..... eller?

crashtestdummy skrev:
och jag känner en kille som vet om en annan snubbe, som i sin tur har en jobbarkompis som är kusin med en tjej som har i hop det med en kille som ev. känner en granne..... eller?

Ja, fast varför krångla till det. Säg att Kjelle känner nån som kan fixa lackering istället, det blir enklare så... :D

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa