crashtestdummy
Ompa ompa.
ja,,, fast det var ju "någon" som skulle spamma lite först.erik skrev:Ja, fast varför krångla till det. Säg att Kjelle känner nån som kan fixa lackering istället, det blir enklare så...![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja,,, fast det var ju "någon" som skulle spamma lite först.erik skrev:Ja, fast varför krångla till det. Säg att Kjelle känner nån som kan fixa lackering istället, det blir enklare så...![]()

crashtestdummy skrev:ja,,, fast det var ju "någon" som skulle spamma lite först.![]()
jag måste få fart på den där läderb**en till tysk innan jag kan skicka mina kåpor på lack... kan iofs skicka det jag har om det blir bra pris...crashtestdummy skrev:ja absolut, "min" lackare försökte jag ringa till i fredags, då talade han om på svararen att hans firma upphört.
Jag, Vader och Newsteed ska lacka tror jag..
Min är dock inte riktigt klar för lack ännu, har en plastning kvar och sista kåpan får jag antingen i helgen eller så blir det efter nyår.
(troligtvis i helgen)
Jag har inte riktigt bestämt mig för färger ännu.
![]()
Har Team america ringt honom ännu+?Mr Vader skrev:jag måste få fart på den där läderb**en till tysk innan jag kan skicka mina kåpor på lack... kan iofs skicka det jag har om det blir bra pris...
jag har inte hört ngt än...crashtestdummy skrev:Har Team america ringt honom ännu+?
crashtestdummy skrev:om han ska lacka tusen delar i 999 olika färger.![]()

ja det var väl kjelle som hittat en bekants bekant..Mr Vader skrev:Nå, har vi hittat någon lackerare eller...![]()
okej... då kanske det blir ett hyggligt pris ändå...crashtestdummy skrev:ja det var väl kjelle som hittat en bekants bekant..
|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |