Tips om dessa hojar

köp min Duke
 
Iofs så är V-rod ganska cool för att vara en glidarhoj, men hellre då en Yamaha V-max...o då får du ju faktiskt fyra cylindrar också ;)
 
Läste lite mellan raderna....
Så, det är det ni har motorcyklarna till ?
:va :va :va

OverTheTop skrev:
jag skulle köpt V rodden
.
.
mycket bättre andrahansvärde,
.
.
"fittmagent-faktorn" myyyyycket högre
.
.
för att höja impfaktorn
.
.
Hade en sportster custom innan nämligen, helt underbart att köra.
iallfall om man ska glida in till stan på kvällarna och bara gliiida.
 
Pejo skrev:
Läste lite mellan raderna....
Så, det är det ni har motorcyklarna till ?
:va :va :va
:D :D :D

Pejo:
Tröttnade du på 600:a? Blev du less på att en sån där "klantig" TLR hängde med? :D :7peta
 
Inget fel på den 600:an... men 150 kubik till plus ett ton chassi mer är aldrig fel....
Den där gula TLR'n får hänga med "any ol day of the fu*in week." :tummenupp :tummenupp

//P

Robban_C skrev:
:D :D :D

Pejo:
Tröttnade du på 600:a? Blev du less på att en sån där "klantig" TLR hängde med? :D :7peta
 
Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

Back
Top