Tips om dessa hojar

köp min Duke
 
Iofs så är V-rod ganska cool för att vara en glidarhoj, men hellre då en Yamaha V-max...o då får du ju faktiskt fyra cylindrar också ;)
 
Läste lite mellan raderna....
Så, det är det ni har motorcyklarna till ?
:va :va :va

OverTheTop skrev:
jag skulle köpt V rodden
.
.
mycket bättre andrahansvärde,
.
.
"fittmagent-faktorn" myyyyycket högre
.
.
för att höja impfaktorn
.
.
Hade en sportster custom innan nämligen, helt underbart att köra.
iallfall om man ska glida in till stan på kvällarna och bara gliiida.
 
Pejo skrev:
Läste lite mellan raderna....
Så, det är det ni har motorcyklarna till ?
:va :va :va
:D :D :D

Pejo:
Tröttnade du på 600:a? Blev du less på att en sån där "klantig" TLR hängde med? :D :7peta
 
Inget fel på den 600:an... men 150 kubik till plus ett ton chassi mer är aldrig fel....
Den där gula TLR'n får hänga med "any ol day of the fu*in week." :tummenupp :tummenupp

//P

Robban_C skrev:
:D :D :D

Pejo:
Tröttnade du på 600:a? Blev du less på att en sån där "klantig" TLR hängde med? :D :7peta
 
Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top