Tips om dessa hojar

köp min Duke
 
Iofs så är V-rod ganska cool för att vara en glidarhoj, men hellre då en Yamaha V-max...o då får du ju faktiskt fyra cylindrar också ;)
 
Läste lite mellan raderna....
Så, det är det ni har motorcyklarna till ?
:va :va :va

OverTheTop skrev:
jag skulle köpt V rodden
.
.
mycket bättre andrahansvärde,
.
.
"fittmagent-faktorn" myyyyycket högre
.
.
för att höja impfaktorn
.
.
Hade en sportster custom innan nämligen, helt underbart att köra.
iallfall om man ska glida in till stan på kvällarna och bara gliiida.
 
Pejo skrev:
Läste lite mellan raderna....
Så, det är det ni har motorcyklarna till ?
:va :va :va
:D :D :D

Pejo:
Tröttnade du på 600:a? Blev du less på att en sån där "klantig" TLR hängde med? :D :7peta
 
Inget fel på den 600:an... men 150 kubik till plus ett ton chassi mer är aldrig fel....
Den där gula TLR'n får hänga med "any ol day of the fu*in week." :tummenupp :tummenupp

//P

Robban_C skrev:
:D :D :D

Pejo:
Tröttnade du på 600:a? Blev du less på att en sån där "klantig" TLR hängde med? :D :7peta
 
Last edited:
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back
Top