Video Tips & Kritik tack!

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
Tjena. Redigerade ihop en liten (ego!)film här om dagen, har fått väldigt bra respons på tuben. Men vad tycker Sporthoj kunde varit bättre? förutom det uppenbara att det inte är just en Sporthoj som körs i filmen.. :3freak

Lät bli att lägga musik på annat än intro och outro, bra ? dåligt?

Kan tillägga att detta är min första film redigerad med Premiere.

https://www.youtube.com/watch?v=wvR8mYuRJOQ

Personligen vill jag höra motorljudet osv, istället för musik...
så jag tyckte det var bra :tummenupp

Så djävla löjligt, vad ska man bedömma? Hur cool du är när du kör om en bil på bakhjulet, eller när du åker rakfram på bakhjulet. Så puckat att reta bilister med sån skit. Väx upp.

Så djävla löjligt, vad ska man bedömma? Hur cool du är när du kör om en bil på bakhjulet, eller när du åker rakfram på bakhjulet. Så puckat att reta bilister med sån skit. Väx upp.

Tänkte väl i första hand på redigering och klipp överlag, men vad skulle du vilja se i nästa film?

Tänkte väl i första hand på redigering och klipp överlag, men vad skulle du vilja se i nästa film?

Jag ser inget som imponerar i din film alls, men jag är en gammal gubbe som blir grinig när folk far runt på vägar och retar folk. Jag kör en hel del bana och där finns folk som imponerar när de fläskar ur sina hojar och använder grejerna på rätt sätt.
Din vavatar ser man att du kan köra hoj så du behöver inte stajla på bakhjulet för bilister.

Lite mer kurvor gör det mera underhållande:tungan

För mycket pensionstid?:rolleyes:.

Skulle vara rätt så skönt och slippa alla moralkärringar här på sporthoj men men...

Tbx till filmen! Tycker du använde endel snygga vinklar vilket gör filmen roligare. men till nästa film skippa stillbilderna i filmen. annars grymt nice!

Inte fått ligga på länge?!?!:lol

klockren film!
Dom som gnäller har ju säkert aldrig kört för fort på gata med sina sporthojar så att folk gnäller ;)

Helt ok film, men det finns risk för att det blir lite enformigt med så mycket bakhjulsåka. Hur som så verkar det vara en sjukt busig hoj!

Reagerade mest på att framhjulet rullade bättre på 690 än på 990 :D

Jag ser inget som imponerar i din film alls, men jag är en gammal gubbe som blir grinig när folk far runt på vägar och retar folk. Jag kör en hel del bana och där finns folk som imponerar när de fläskar ur sina hojar och använder grejerna på rätt sätt.
Din vavatar ser man att du kan köra hoj så du behöver inte stajla på bakhjulet för bilister.

Mmm.. Titta noga...
Som vanligt i Bullen är det inte killen som skrivit brevet som är med i avataren.

Tackar för all kritik, ska försöka tänka på dessa punkter till nästa projekt!
Håller helt med, blev mycket från klipp till klipp med bakhjul! Och kanske lite för mycket stillbilder som några påpekade, även om jag är helnöjd med outrot när jag blev fotad :D

Har filmat med GoPro HD Ricco43, kommer nog plocka ur kameran och ställa den längs vägen eller be någon filma med handhållen kamera och få lite klipp att variera körningen med. Samt någon go vinkel som ger bra fartkänsla på riktigt kurviga vägar!

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026