Video Hojresan 2016

Hixman

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Feb 2015
Hoj
Ducati Multistrada V4 Rally-24
Förra året så filmade jag större delen av en fantastisk hojsemester genom alper och dolomiter:) När jag kom hem och skulle börja redigera så kraschade den externa hårddisken:huvet. Provade alla möjliga tips och trix, (bl.a. från er här på SH), utan resultat. En firma skulle ha 40 tusen för att "kanske" fixa det:dummer.
I år gjorde jag om det och hårddisken höll:banana. Har lagt upp några filmer på tuben och fler kommer.

Vill vara tydlig med att dessa filmer är gjorda för mig och mina närmsta. Ingen häftig produktion + att de är långa:tråkad. Om någon orkar titta på dom så håll till godo:hej.

https://www.youtube.com/watch?v=9PNjLeOT52Y&t=1202s
https://www.youtube.com/watch?v=-25il_sWpGQ&t=955s
https://www.youtube.com/watch?v=yIjXJHyELmw

Tack!!! Nu blev ju vintern Ännu kuligare :gråta
Åååh, vad man längtar tillbaka. Härliga filmer :tummenupp:D:)

Can you describe what brand hårddisk you had? Why did it go cockoo? So everybody else can avoid this crap.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Can you describe what brand hårddisk you had? Why did it go cockoo? So everybody else can avoid this crap.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Det var en samsung med 2 TB minne i den högre prisklassen. Inte känd för att ha sådana problem. En jävla otur helt enkelt...

Det är ju ganska värdelöst att köra mc i Alperna på sommaren....:huvet
Bättre att hänga på det lokala fiket eller surfa på internet....:tummenupp

Last edited:
men, du missade backen upp frän Schweiz ....

Ojojoj, fina minnen... :tummenupp

Kul också med en liten kommentar här och där i filmerna. Noterade att du inte svängde av mot Franz Josefs höhe, nån särskild orsak eller bara "äh, har sett skiten förr..."?

Ojojoj, fina minnen... :tummenupp

Kul också med en liten kommentar här och där i filmerna. Noterade att du inte svängde av mot Franz Josefs höhe, nån särskild orsak eller bara "äh, har sett skiten förr..."?

"äh, har sett skiten förr..." Skämt å sido, var där förra året och skulle även göra Nockalmstrasse och vidare till Slovenska gränsen.

"äh, har sett skiten förr..." Skämt å sido, var där förra året och skulle även göra Nockalmstrasse och vidare till Slovenska gränsen.

Ja okej, man hinner tyvärr inte allt.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...