Lider med dej!
Tjejen min har varit i Åre sen 1 jan och det är inte jättekul.
Kan inte sova om nätterna och livet är allmänt wisigt.
Beror säkert på att ja inte har något jobb samtidigt som saknaden efter tösen är enorm!
Förhoppningsvis har jag jobb i Åre från och med nästa måndag, men så ringer Norge idag och säger att ja har jobb där (mycke mer betalt vilket skulle underlätta min ekonomiska situation avsevärt) så vad fan ska ja göra nu.
Skippa tösen för lite mer pengar.. blir ramsne på detta dilemma!!
Men som sagt, du har inte så långt upp till sthlm så ni kan ju träffas ganska ofta.
Hoppas du inte går under nu och tänk inte en massa konstiga tankar, då skiter det sig direkt!
Tjejen min har varit i Åre sen 1 jan och det är inte jättekul.
Kan inte sova om nätterna och livet är allmänt wisigt.
Beror säkert på att ja inte har något jobb samtidigt som saknaden efter tösen är enorm!
Förhoppningsvis har jag jobb i Åre från och med nästa måndag, men så ringer Norge idag och säger att ja har jobb där (mycke mer betalt vilket skulle underlätta min ekonomiska situation avsevärt) så vad fan ska ja göra nu.
Skippa tösen för lite mer pengar.. blir ramsne på detta dilemma!!
Men som sagt, du har inte så långt upp till sthlm så ni kan ju träffas ganska ofta.
Hoppas du inte går under nu och tänk inte en massa konstiga tankar, då skiter det sig direkt!

men hellre att jobba tre dagar och vara tillsammans tors till söndag än att bara ses några timmar på kvällen. När han arbetade 12 dagarspass/ledig 10 dagar som han arbetade i början var det absolut inte värt det.

Jag är ingen superhjälte, bara en vanlig svensson...ok