Är i behov av tips och råd angående distansförhållanden. Om en vecka flyttar min flickvän till Stockholm, men jag själv blir kvar i Småland…
.Doh! Just nu känns det väldigt jobbigt eftersom jag vant mig vid att träffa henne varje dag, vilket inte kommer att vara praktiskt genomförbart i framtiden.
Jag ska göra mitt bästa för att åka till henne på helgerna, men varje helg bli det nog tyvärr inte.
Tanken är att jag ska flytta upp till henne om ett halvår, så situationen kommer inte vara såhär särskilt länge, men mycket kan hända på 6månader.
Så hur gör man för att det inte ska ”rinna ut i sanden”. Självklart så tror jag att kärleken kan övervinna allt
, men tips är ju aldrig fel. 
.Doh! Just nu känns det väldigt jobbigt eftersom jag vant mig vid att träffa henne varje dag, vilket inte kommer att vara praktiskt genomförbart i framtiden.Jag ska göra mitt bästa för att åka till henne på helgerna, men varje helg bli det nog tyvärr inte.
Tanken är att jag ska flytta upp till henne om ett halvår, så situationen kommer inte vara såhär särskilt länge, men mycket kan hända på 6månader.
Så hur gör man för att det inte ska ”rinna ut i sanden”. Självklart så tror jag att kärleken kan övervinna allt
, men tips är ju aldrig fel.