Nr:18
Snabbare än Don Queer
Nej, lång starttid. Man behöver det i ERF.GSXR1100R skrev:Hade du extra tung blyad kitsoppa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, lång starttid. Man behöver det i ERF.GSXR1100R skrev:Hade du extra tung blyad kitsoppa.
Jag tror att Hindenburg svettades 5-6 liter under racet, på så vis lättade han ekipaget, han har säkert testat Kit-Östrogen för att få till extra klimakteriesvett.Chrille skrev:Nej det var nog kit-tanklocket som gjorde att han fyllde i för mycket bensin fast det var full..... Antagligen satt det upp och ner....
Får vi låna en av dina A-kvalpiloter om det behövs i A-torp.Nr:18 skrev:Nej, lång starttid. Man behöver det i ERF.
Du menar dom långsamma killarna som jag körde fortare än i förra ERF:et på a-torp?GSXR1100R skrev:Får vi låna en av dina A-kvalpiloter om det behövs i A-torp.
GSXR1100R skrev:Jag tror att Hindenburg svettades 5-6 liter under racet, på så vis lättade han ekipaget, han har säkert testat Kit-Östrogen för att få till extra klimakteriesvett.
Jävlar det roligaste inlägget i år!Nja, eftersom det som kommer ut är kitsvett, samlar Hindis upp det i uppsamlingkärlet. Säljs som akrylatsoppa.GSXR1100R skrev:Jag tror att Hindenburg svettades 5-6 liter under racet, på så vis lättade han ekipaget, han har säkert testat Kit-Östrogen för att få till extra klimakteriesvett.
Macho Woman skrev:Jag gör som Svamlot från Åkarp och kollar hur min tippning slog in:
Superbike
Christer Miinin vann!
Pär Johansson blev 2:a!
Per Gustavsson blev 4:a
Rätt jävla bra tippat. Om jag får säga det själv.![]()
MW hittar på egna resultat eftersom jag tippade bättre än henne :kockoGoodstuff skrev:Inte vann Miinin Superbike = du tippar ganska kasst.
GSXR1100R skrev:MW hittar på egna resultat eftersom jag tippade bättre än henne :kocko

Macho Woman skrev:Jag gör som Svamlot från Åkarp och kollar hur min tippning slog in:
STD600
Christer Miinin vurpade
Jodå, visst släpade han både hojen och rumpan i hårnålen på 7:e varvet.. Bakhjulssläpp o en rätt snäll lowside i utgången.grandmaster skrev:nja, föraren Miinin är säkerheten själv. Han bröt med tekniska problem (tror jag, men han släpade iaf. inte rumpan i backen iaf.).

Varför skulle du härma Miinin, visst är han snabb men du behöver inte göra exakt som honom.alakhai skrev:Jodå, visst släpade han både hojen och rumpan i hårnålen på 7:e varvet.. Bakhjulssläpp o en rätt snäll lowside i utgången.![]()
alakhai skrev:Jodå, visst släpade han både hojen och rumpan i hårnålen på 7:e varvet.. Bakhjulssläpp o en rätt snäll lowside i utgången.![]()
GSXR1100R skrev:Varför skulle du härma Miinin, visst är han snabb men du behöver inte göra exakt som honom.
Jaaa, jooo... Han e ju lite av en förebild så klart man försöker göra som honom!!! Borde varit lite repig på högersidan iaf men säkert inte så mycket, han var aldrig av asfalten iaf varken hoj eller förare.grandmaster skrev:uj, my bad
vad jag såg var att han körde in i depån o stälde hojen utan någon synlig skada
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |