Tippa topp 3 på Knudan 14-15/8

Chrille skrev:
Nej det var nog kit-tanklocket som gjorde att han fyllde i för mycket bensin fast det var full..... Antagligen satt det upp och ner....
Jag tror att Hindenburg svettades 5-6 liter under racet, på så vis lättade han ekipaget, han har säkert testat Kit-Östrogen för att få till extra klimakteriesvett.

GSXR1100R skrev:
Får vi låna en av dina A-kvalpiloter om det behövs i A-torp.
Du menar dom långsamma killarna som jag körde fortare än i förra ERF:et på a-torp?

Aldrig i livet! Dom ger du fan i! :mad:

GSXR1100R skrev:
Jag tror att Hindenburg svettades 5-6 liter under racet, på så vis lättade han ekipaget, han har säkert testat Kit-Östrogen för att få till extra klimakteriesvett.

Hahahahahaha!!! :rofl Jävlar det roligaste inlägget i år!

Jag gör som Svamlot från Åkarp och kollar hur min tippning slog in:

125jnr

Robert Gull vurpade
Sören Jakobsen blev 2:a!
Thomas Jörgensen blev 4:a

125R

Håkan Olsson blev 3:a
Daniel Persson blev 4:a
Alexander Lundh blev 6:a

250SP

Filip Backlund VANN SOM VANLIGT! HAN ÄGER!
Anders Larsson vurpade
Henrik Ohlsson blev 3:a!

250R

Andreas Mårtensson vurpade i ledning
Sonni Harms vann
Henrik Nordgren blev 8:a

Rookie600

Patrik Packalén blev 3:a
Tobias Larsson vann
Erik Jorpes blev 7:a

Rookie1000

Mats Törnvall vurpade
Oscar Håkansson blev 2:a
John Tjelander vann

STD600

Christer Miinin vurpade
Marcus Wictorsson blev 2:a!
Christian Nilsson vann

Superbike

Christer Miinin blev 2:a
Pär Johansson vann
Per Gustavsson blev 4:a

Rätt jävla bra tippat. Om jag får säga det själv. :)

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Nja, eftersom det som kommer ut är kitsvett, samlar Hindis upp det i uppsamlingkärlet. Säljs som akrylatsoppa.

Macho Woman skrev:

Superbike

Christer Miinin vann!
Pär Johansson blev 2:a!
Per Gustavsson blev 4:a

Rätt jävla bra tippat. Om jag får säga det själv. :)

Inte vann Miinin Superbike = du tippar ganska kasst.

Macho Woman skrev:

STD600

Christer Miinin vurpade

nja, föraren Miinin är säkerheten själv. Han bröt med tekniska problem (tror jag, men han släpade iaf. inte rumpan i backen iaf.).

grandmaster skrev:
nja, föraren Miinin är säkerheten själv. Han bröt med tekniska problem (tror jag, men han släpade iaf. inte rumpan i backen iaf.).
Jodå, visst släpade han både hojen och rumpan i hårnålen på 7:e varvet.. Bakhjulssläpp o en rätt snäll lowside i utgången. :fakta

alakhai skrev:
Jodå, visst släpade han både hojen och rumpan i hårnålen på 7:e varvet.. Bakhjulssläpp o en rätt snäll lowside i utgången. :fakta
Varför skulle du härma Miinin, visst är han snabb men du behöver inte göra exakt som honom.

alakhai skrev:

uj, my bad
vad jag såg var att han körde in i depån o stälde hojen utan någon synlig skada

GSXR1100R skrev:
Varför skulle du härma Miinin, visst är han snabb men du behöver inte göra exakt som honom.
:tungan Jaaa, jooo... Han e ju lite av en förebild så klart man försöker göra som honom!!! :rolleyes:

grandmaster skrev:
uj, my bad
vad jag såg var att han körde in i depån o stälde hojen utan någon synlig skada
Borde varit lite repig på högersidan iaf men säkert inte så mycket, han var aldrig av asfalten iaf varken hoj eller förare.

*/ ?>
Back