johanrehn80 skrev:Resten av klasserna då? (250R)
Jag har kollat RR.se men utan resultat....
http://www.hyllingems.se/timing/Results.asp?S=1&EventID=568
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
johanrehn80 skrev:Resten av klasserna då? (250R)
Jag har kollat RR.se men utan resultat....
GSXR1100R skrev:R-1000
Oscar ryckte åt sig en ledning men kroknade, John Tjellander tog sig förbi och Mats vurpade.
1. John T
2. Oscar
Fan va bra kört, synd att Mats vurpade annars hade jag haft 100% rätt.
Don Quixote skrev:Idel hemmafavoriter i R1000 tror Micke på. Visst har dom haft chans att träna mer än alla andra i år men det räcker inte. Alexander har fått tillbaka glöden efter floppen på Åsen och tar en andraplats framför Oscar som kroknar i vanlig ordning efter 8 varv. Vinnare bli den av Mats och John som håller sig på hjulen. En kommer bita i gräset...
R-1000
John / Mats
Alexander Lind
Oscar Håkansson
R600 ja... Packalen är en stark kandidat till förstaplatsen. Sugen på en efterlänktad seger och ordentligt taggad. Klarar sig bättre utan sin kitmotor på Knudan än på Åsen.
Erik Jorpes på andra plats??? Han har jag tänkt att åka ifrån så om vi flyttar upp Tobbe till 2a så får man nog bli trea själv! Har med supporter från England så det blir till att prestera![]()
R-600
Patrik Packalen
Tobias Larsson
Riddarn

GSXR1100R skrev:125R
R-600
Patrik Packalen 3:a
Erik Jorpes 7:a
Tobias Larsson 1:a
Ganska många rätt iaf![]()

En ursäktslista i klass med Mumlans bortförklaringarjorpes skrev:Jag kunde inte köra fortare för att jag hade ont i min lilltå. Sen gick inte motorn rent. O så hade någon bytt bromsgreppet till kopplingsidan. O så blev jag prejad av KinkyKong i starten. Annars hade jag varit med där ju!!!
![]()
![]()
GSXR1100R skrev:En ursäktslista i klass med Mumlans bortförklaringar![]()
En standard 636:a spöade vår fullkittade ursäktskung, Mumlan har kört 500 varv med BE och ändå så får han smisk av ZilvervurparenZilversurfer skrev:Sen är det inte helt fel att Nr:18 kom in 2 sek efter....

GSXR1100R skrev:En standard 636:a spöade vår fullkittade ursäktskung, Mumlan har kört 500 varv med BE och ändå så får han smisk av Zilvervurparen![]()
Kawwa rules![]()
Ja det stämmer, förra året byggde Zilvervurparen om sin 636:a till street fighter med kortare hjulbas, man kan fortfarande hitta Kawwa delar efter MicrobronDon Quixote skrev:Den är inte standard. Den har 3 cm kortad hjulbas. Perfekt med snabbsvängd hoj på kurviga Knudan![]()

Don Quixote skrev:Den är inte standard. Den har 3 cm kortad hjulbas. Perfekt med snabbsvängd hoj på kurviga Knudan![]()

Med en halv sekund snabbare varvtidZilversurfer skrev:.............
Sen är det inte helt fel att Nr:18 kom in 2 sek efter....

Nr:18 skrev:Med en halv sekund snabbare varvtid![]()
Skit samma faktiskt, det blev inga poäng iallafall.Jag körde mitt snabbaste varv på sista varvet. Tiderna sjönk i takt med innehållet i tanken.Zilversurfer skrev:Du kan inte ha kört speciellt konstant, om så varit, hade du varit om på 2-3 varv, sen att du var snabbare har mindre betydelse, först över mäl linjen heter detSkit samma faktiskt, det blev inga poäng iallafall.
Hade du extra tung blyad kitsoppa.Nr:18 skrev:Jag körde mitt snabbaste varv på sista varvet. Tiderna sjönk i takt med innehållet i tanken.
GSXR1100R skrev:Hade du extra tung blyad kitsoppa.
Kärring. Ställ upp ett enda rejs denna säsong så ska du få spö.....Chrille skrev:Nej det var nog kit-tanklocket som gjorde att han fyllde i för mycket bensin fast det var full..... Antagligen satt det upp och ner....
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |