Verkar tyvärr inte så. Jag letade också.Är det någon som lyckats hitta pro sbk på viasats hemsida? Jag hittar bara race ett och två på stcc. Nån som vet om det går att se?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verkar tyvärr inte så. Jag letade också.Är det någon som lyckats hitta pro sbk på viasats hemsida? Jag hittar bara race ett och två på stcc. Nån som vet om det går att se?
Viasat Motor Lördag 15 augusti
13:35 STCC: Pro Superbike. Från Karlskoga.......
Backis är oslagbar, nytt banrekord igen
Hade gärna sett både Lundh o Mårtenzini på pallen med backlund....
...men ska det verkligen vara så förbenat svårt att gasa bort några hundradelar till?!![]()
Hade gärna sett både Lundh o Mårtenzini på pallen med Backlund....
1 14 Filip Backlund 1:05.066
2 1 Freddy Papunen
3 5 Alexander Lundh
4 21 Andreas Mårtensson
5 61 Daniel Kubberød
6 30 Petter Jansson
7 4 Fredrik Watz
8 7 Mikael Nilsson
David skadade sig ju på SM/SO för några veckor sedan och det kanske tog ut sin rätt på racet.Av de icke givna favoriterna som haussats här så var det bara Petter som skötte det bra. Vart tog Fredde och David vägen?
Av de icke givna favoriterna som haussats här så var det bara Petter som skötte det bra. Vart tog Fredde och David vägen?
Lundh pratade om att han hade ett däck som var mjukare på vänstersidan och hårdare på det högra. Något specialdäck från Dunlop eller har de dual/tri compund?
Banrekord av Backlund är inte så dåligtDet är kul att se Petter på tv. Jag röstar för en "fabriksstyrning" till Petter nästa år.
Lundh ger alltid ett vresigt intryck tycker jag, är killen aldrig nöjd med sig själv? Sen känns det lite taskigt att säga att konkurensen är dålig när man kommer trea.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |