Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr kommer inte Andreas (Wedell) till start då farbror doktorn säger NEJoFFkeFF skrev:2274363125-400
Berra såklart
250sp
Brink
125std
Wedell
600
Björk
1000
Tror Håkan Stensby slår till där nu
BoTT
250-piloten från helvetet vinner det här om inte hembygget strular
Mad Mats körde R-1000 för två år sedan, han lånar en 600:a nu och testar lite för att se om han fortfarande har Mojo in the body.Magnus skrev:2274084
Vem är Mats Törnvall?
Det är ju lätt gissat, bara att läsa ditt nick. Du kommer torpedera alla i första böj så ingen vinner.Kamikaze kid skrev:2274098Ingen som tippar mig nånstas i SP250?
Kommer göra ett bejublat inhopp som RR förare med ett lätt uppehåll på 15 år...
Kom igen nu!
Hur går det för mig?
Åsa skrev:2273552William är väl inte anmäld, så kan ju bli svårt för honom att vinna då, lr![]()
Jag tippar Brink som vinnare
R600 vinner Mats Törnvall lätt![]()
![]()
Edit: jag satsar Mattias 26 hylsa på detta![]()
Johansson skrev:2274056Rookie 600: flugan, Han e på g, har tränat starter å allt möjligt![]()
Mille-R skrev:2274594Det är ju lätt gissat, bara att läsa ditt nick. Du kommer torpedera alla i första böj så ingen vinner.
Depåbitchen skrev:2274718Hylsan är återlämnad till mattias så du får satsa något annat.![]()
Mattias kommer 4:a och missar pallen med 7cm till 3:an.
Mattias skrev:2274949Hoho, ingen risk. Jag bllir så glad bara jag kommer i mål utan missöden. Mitt jälla avgasrör är sprucket, med lite otur så blir det bara pannkaka av alltihop.![]()
Du blir trea. Mattias, den egentlige kungen av Bulten, och allt annat, vinner. Brink blir tvåa. sege vurpar som vanligt.Kamikaze kid skrev:2274098Ingen som tippar mig nånstas i SP250?
Kommer göra ett bejublat inhopp som RR förare med ett lätt uppehåll på 15 år...
Kom igen nu!
Hur går det för mig?
Bingo skrev:2275021Du blir trea. Mattias, den egentlige kungen av Bulten, och allt annat, vinner. Brink blir tvåa. sege vurpar som vanligt.
Jo tjena!Fjordmannen skrev:2275161Rookie600: Numero uno. Jimmy "the devil" Andersson kommer att dominera.
http://www.lms.se/web/_pages/index.asp?NodeId=1&PageId=0&NewsId=155rogga R6 skrev:2275074lite
nån som har några start tider ? tänkte dra dit o titta men har
ingen lust att va där hela dan
Bingo skrev:2275021Du blir trea. Mattias, den egentlige kungen av Bulten, och allt annat, vinner. Brink blir tvåa. sege vurpar som vanligt.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |