Tillståndet allvarligt för tonårspojkar som ”dockade”

" Det var en utav skolans vaktmästare som tillslut anmälde tills skolans rektor var pojkarna fanns. Polisen har nu på lösa grunder anhållit vaktmästaren.

-Jo, men jag såg ju till dom varenda dag när jag gick för att hämta sopkvasten, dom stod ju där och tokrunkade mot varandra bakom ett skåp och lät upprörda, jag ville ju inte störa eftersom dom nog ville vara ifred, hälsar vaktmästaren, som helst vill vara anonym, via sitt rättsliga ombud, populäradvokaten Gerte Schinnilou."

:va :rofl

"Börne Hjulmust"....... Underhållande artikel...... eller inte.

För en halv evighet sedan (typ sent 90-tal kanske) var det en tjej som råkade ut för ett vakuumrelaterat litet missöde på en krog här i stan. Jag vet inte om det var en brist på attraktiva danspartners som drev henne till det eller vad det kan ha varit. Hur som helst så tog hon en flaska för att hjälpa sig själv till lite tillfredsställelse. Hon tryckte in den med halsen först (utan kapsyl). Problemet kom sedan när hon skulle dra ut den. Och det inte gick på grund av det vakuum som bildats. Ambulans fick tillkallas och det blev stora rubriker i lokalpressen. Dock ingen artikel där flickebarnet framträdde med bild och namn.

Tyvärr så är det så länge sedan att det nog är omöjligt att hitta något om det på någon av lokaltidningarnas hemsidor.

För en halv evighet sedan (typ sent 90-tal kanske) var det en tjej som råkade ut för ett vakuumrelaterat litet missöde på en krog här i stan. Jag vet inte om det var en brist på attraktiva danspartners som drev henne till det eller vad det kan ha varit. Hur som helst så tog hon en flaska för att hjälpa sig själv till lite tillfredsställelse. Hon tryckte in den med halsen först (utan kapsyl). Problemet kom sedan när hon skulle dra ut den. Och det inte gick på grund av det vakuum som bildats. Ambulans fick tillkallas och det blev stora rubriker i lokalpressen. Dock ingen artikel där flickebarnet framträdde med bild och namn.

Tyvärr så är det så länge sedan att det nog är omöjligt att hitta något om det på någon av lokaltidningarnas hemsidor.

Den där historien dyker också upp med jämna mellanrum i olika varianter, hörde den på 80 talet med en namngiven tjej i grannskapet. Säkert minst lika sann som den av TS citerade bloggen...

Det där kallades för längesen att "runka lång-balle" och var poppis bland göteborgarna när jag gjorde lumpen..:dummer
Har lite svårt för göteborgare efter det faktiskt. Inga vacuum problem uppstod vad jag hörde då iaf.

Låter rent fysikaliskt omöjligt att ha en så tajt fitta att trycket inte kan utjämnas alls med hjälpmedel såsom ett finger.

Låter rent fysikaliskt omöjligt att ha en så tajt fitta att trycket inte kan utjämnas alls med hjälpmedel såsom ett finger.

Med en flaska är det inga problem med vacuum. Jämför bara med menskoppar där det är strävbart med vaccum. Problemet är bara att med en glasflaska (som jag antar att det var) går det inte att utjämna trycket med ett finger.

Det där kallades för längesen att "runka lång-balle" och var poppis bland göteborgarna när jag gjorde lumpen..:dummer
Har lite svårt för göteborgare efter det faktiskt. Inga vacuum problem uppstod vad jag hörde då iaf.

Vad du "hörde" :rolleyes:

Last edited:
...grattis, årets första "låt-oss-titta-på-gayporr-men kalla-det-för-något-annat"-tråd.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti