Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Helt omöjligt att detta är sant, sjukaste jag läst på väldigt länge...
http://www.snopes.com/risque/juvenile/bottle.aspFör en halv evighet sedan (typ sent 90-tal kanske) var det en tjej som råkade ut för ett vakuumrelaterat litet missöde på en krog här i stan. Jag vet inte om det var en brist på attraktiva danspartners som drev henne till det eller vad det kan ha varit. Hur som helst så tog hon en flaska för att hjälpa sig själv till lite tillfredsställelse. Hon tryckte in den med halsen först (utan kapsyl). Problemet kom sedan när hon skulle dra ut den. Och det inte gick på grund av det vakuum som bildats. Ambulans fick tillkallas och det blev stora rubriker i lokalpressen. Dock ingen artikel där flickebarnet framträdde med bild och namn.
Tyvärr så är det så länge sedan att det nog är omöjligt att hitta något om det på någon av lokaltidningarnas hemsidor.
Med en flaska är det inga problem med vacuum. Jämför bara med menskoppar där det är strävbart med vaccum. Problemet är bara att med en glasflaska (som jag antar att det var) går det inte att utjämna trycket med ett finger.
... menskoppar...
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025