Till alla kamphundshatare!

Är för glad för att dra vidare i denna diskussion, fick precis en oerhört god nyhet :) Man skall på något sätt vara arg och bitter när man diskuterar. Inte bland molnen

Är för glad för att dra vidare i denna diskussion, fick precis en oerhört god nyhet :) Man skall på något sätt vara arg och bitter när man diskuterar. Inte bland molnen

Fast det blir trevligare för alla när man är bland molnen.

Kan inte förstå att jag skrev så där, börjar jag bli gubbe?
[YOUTUBE-ID]GNhp4ZqNmTQ[/YOUTUBE-ID]

Har den senaste veckan råkat se ett par pitbulls med småbarn i närheten. Ungarna har hängt på dem, dragit i dem, klappat på dem, slitit i dem. Inte en reaktion. Hur lugna som helst.

Jag såg en unge som gjorde så i en lekpark med en flatcoated retriver. Klättrade på den, drog den i öronen och höll på. Mamman satt och pratade med nån annan morsa och skrattade och tyckte allt var jättegulligt. Hunden låg med nerböjt huvud och bakåtfällda öron och jag sa till henne att hunden nog ville ha en paus från lekandet. Det var absolut inget jag skulle bry mig om fick jag då förklarat för mig. "Kom då inte skrikandes in på nåt sjukhus för att ungen går över gränsen och hunden hugger av näven".

Fortsatte 30 meter och ser i ögonvrån hur hon tar bort ungen från hunden. Jag gillar inte ungar för fem öre kan tilläggas...

Mina kompisars och brödrars ungar får jättegärna leka med vår hund, men om han går och lägger sig i sin hörna är det färdiglekt.
Den respekten borde alla hundägare ge sina hundar.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025