Tiggeriet i Sverige

I Barcelona kommer dom i horder och rånar folk istället. Måste jag välja så väljer jag tiggarna.

Jag tror att vi redan i sommar kommer få se detta fenomen i städerna.
Jag är helt är helt på det bestämda, fortsätter vi så här (inte tar tag i problemen) så får man bygga skyttetorn uppe på taket på huset för att försvara det som är mitt.
I mitt lilla samhälle så har vi 4 bosättningar med 80-100 pers i varje. Jo kommunen håller räkning. Inbrotten i samhället samt stölder av div saker har ökat lavin artat sedan dom kom och bosatte sig. Andelen skumma människor som stryker omkring på både vägen och bakgårdar är enorm. Visst jag ska erkänna jag är lite paranoid, men jag får ju vatten på min kvarn, då jag hör om nytt inbrott. Nu ska man ju veta att skit drar till sig flugor. Många passar ju på när andra får skulden. Men utan rumänerna skulle det varit bättre och var bättre.

Dom åker pendeltåg varje dag och "plankar" då ingen spärrvakt vågar neka. Inne i city sitter det ju en tiggare var tionde meter, sen är deras sopor, madrasser mm. Vår huvudstad ser ut som ett uteliggar ställe.

Det dröjer nog inte länge innan svensken vaknar och bildar milis..
De flesta är nog på det klara vid det här laget med att våra politiker inte är på vår sida längre.

Men det hade ju redan hänt innan du skrev det. :va :hihi
Jo fast jag läser ju inte hjärntvättblaskorna, så vi kan ju säga att jag är pSynsk iaf.. tråkigt att folk verkar tro att slåpåkäften är rätt taktik för att avhysa ovälkomna välfärdsturister bara.
Men det lär bara bli värre ju längre tid det går med ovilja att lösa problemet och våga tänka utanför pk-förtrycket.

För jäkligt.
Nog för att jag brukar häva ur mej saker i den riktningen så tycker jag inte att någon människa ska misshandlas. Det finns alltid en annan väg att gå än våld och förstörelse. Ibland kan det bara vara lite svårt att se den.

Det största problemet är nog mellan deras egna olika grupper vill jag påstå. De misshandlar ju varandra för att de "äger" vissa territorium.

Jag kan minnas fel, men var det inte det där som visade sig vara bråk mellan två olika tiggar grupper?

Det var det i alla fall när tiggarna här i stan blev attackerade i sitt "läger"
Men enligt gällande praxis i nyhetsrapportering är ju gärningsmännen alltid i första hand svenskar och i andra hand män? Oavsett härkomst?

Det största problemet är nog mellan deras egna olika grupper vill jag påstå. De misshandlar ju varandra för att de "äger" vissa territorium.

Må så vara tycker ändå att misshandla folk inte är rätt metod oavsett. Det var ju att få bort folk, sen vem som ville få bort vem spelar mindre roll.

Runt oss eldas deras läger upp med jämna mellanrum. Vilket inte heller är rätt metod att avhysa någon.
Men ibland inbillar jag mej att det är deras egen eld säkerhet som är det största problemet och så skyller dom på andra.

Tiggerieländet håller på att brisera helt, jag tycker det är fantastiskt underhållande. :)

Ingen idé att försöka räkna upp exempel strukturerat men här är i alla fall en godbit: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20578844.ab

:rofl

Underhållande såhär på distans. Framförallt under pågående SM i allmän skitnödighet.

Var på grillfest hos en rumänsk familj i fredags och de är tydligen inte lika nogräknade med hur denna folkgrupp tituleras... De har heller ingenting emot kulturturismen till Sverige - "då slipper vi kvotera in dem i skolorna hemma".

Härliga tider.

Lägg till att det finns någon som organiserar det hela så du kan känna dig försäkrad om att tiggarna kommer sitta med kortläsare den dagen kontanter är borta om inte förr. Har man råd till en Iphone och 1-2 paket cigaretter/dag så har man råd till en Izettle.

Iphone och två paket cigg...du har inte en aning om hur FEL du har där. ICA vid mitt jobb hae begåvats med en otrevlig tiggarkärring som kommer glidande i en nyare leasad BMW (vit). Hon kör den dit själv, parkerar på kundparkeringen och sätter sig och tigger.

Har troligtvis kört ut 4 andra tiggisar till andra butiker. Media är tipsade men inte helt oväntat är intresset noll när det skulle se illa ut för tiggarkollektivet att vissa av dom har råd med ny BMW.

Iphone och två paket cigg...du har inte en aning om hur FEL du har där. ICA vid mitt jobb hae begåvats med en otrevlig tiggarkärring som kommer glidande i en nyare leasad BMW (vit). Hon kör den dit själv, parkerar på kundparkeringen och sätter sig och tigger.

Har troligtvis kört ut 4 andra tiggisar till andra butiker. Media är tipsade men inte helt oväntat är intresset noll när det skulle se illa ut för tiggarkollektivet att vissa av dom har råd med ny BMW.

Enklast är att du filmar med mobilen när hon kommer och parkerar och sen sätter sig och tigger. Den filmen kommer tidningarna hugga på garanterat.

Underhållande såhär på distans. Framförallt under pågående SM i allmän skitnödighet.

Var på grillfest hos en rumänsk familj i fredags och de är tydligen inte lika nogräknade med hur denna folkgrupp tituleras... De har heller ingenting emot kulturturismen till Sverige - "då slipper vi kvotera in dem i skolorna hemma".

Härliga tider.

Visst är det så, gemene rumän tycker ju det är fantastiskt att dessa grupperingar åker därifrån. Tänk om bottenskrapet från svenskt samhälle åkte till [insert valfritt avlägset land], nog skulle i alla fall 13% av befolkningen här tycka det var läckert.

Att svenskar pekar finger på Rumänien och beklagar sig över diskriminering de hört talas om på något ABF-forum är också underhållande, vem ger oss rätten att läxa upp rumäner. Som någon rumänsk höjdarpolitiker sade: "jag hörde ingen som ville undanta våra romer från den fria rörligheten innan vi gick med i EU".

Som man bäddar får man ligga, här fick 87% vad de bad om. :)

Må så vara tycker ändå att misshandla folk inte är rätt metod oavsett.

Det beror helt på hur, eller som i Sveriges fall: om, samhället reagerar.

Om svenskar åker till Thailand eller Cypern och beter sig som kräk får de stryk, varför är de så konstigt om det omvända hände? För att vi vita nordeuropéer så klart vet bättre, enligt gängse "antirasistisk" doktrin så vet ju alltid en vit liberal bäst.

Vad händer om jag åker rakt in i ett tiggarläger i Sverige och lever rövare?

Polisen är dock instruerad att slå ner stenhårt på alla oliktänkande som inte tycker tiggeri är årets coolaste grej, svenska uteliggare kan man spotta lite på hur som helst dock, riskfritt. :gnissla

Back