There's a new guy in town

Wassblad

Allsmäktig
Gick med
20 Dec 2006
Hoj
XT660R - 11
Så vem är denna man som åker runt på denna skapelse? Har sett han ett par gånger de senaste dagarna åka runt här i Uddevalla. Vid något tillfälle cruisade han runt utan hjälm i en extremt bakåt liggande ställning. En fantastisk syn!

metaljj7.jpg

Så nu stod den utanför Åhlens och glänste! Notera hur han arbetat med plankor, grenar, plast och snören!

Så vad är det för maskin?

:yoparty

hahah, vafan, jag såg honom idag på bastionsgatan, stoppad av polisen :tummenupp Såg ut som en tomte, långt vitt hår och skägg.
Han låg bakåtlutad med fötterna uppåt, helt utan skyddskläder och snackade med poliserna, såg jäkligt avslappnad ut :D Ingen dålig hoj han har dock, hela jävla huset med sig!

Japp! Kommer han från dina trakter?

Kolla hur han har "förlängt" styret så han kan luta sig ännu mera tillbaka medans han kör. :)

En polare har sett honom i vänersborg ett tag nu o han har tydligen lite trubbel med polisen där oxå :)
Ska tydligen vara nått utlänskt ?

Bifogat

• n559164122_844422_3982.jpg
    n559164122_844422_3982.jpg
    60.4 KB · Visningar: 180
Jag körde om han idag när jag var på mot Lysekil, han körde väl i 30 km och stoppade trafiken, hans hoj får ju iaf en del uppmärksamhet:D

Den här tråden MÅSTE bli en rapport-tråd.
Låt oss få följa denne mans bravader med hjälp av alla er som har möjlighet att lägga upp bilder och rapporter.

Självklart! Frågorna är många. Vem är han? Vart kommer han ifrån? Vad håller han på med?

Kanske skulle slänga ut ett par trådar i de andra lokala forumen så de kan hålla span?

Extra Extra

Hojen står vid resecentrum i Trollhättan nu vid 22 tiden. Såg den vid cykelställen. Någon pilot syntes inte till dock.

Nu är denne underlige man i Trollhättan och glider runt.
Körde gångvägar mm utan hjälm halvliggandes.

Har också hört att han brukar köra på cykelvägar i Trollhättan, såg han natten till Torsdag vid 12 tiden på natten komma körandes i stan. Men när jag sett han har han åtminstone haft hjälm på sig.

Skoja min doja... Vilken j**la båge... :yoparty
Vet inte om jag ska skratta eller gråta...

I måndags vid 23:30 körde han sin skapelse på Herrestadsrakan in mot stan.

Ska vi gissa motorstorlek?
Jag gissar på 125cc

Last edited:
Mobilbild tagen i lördags....
Han satt och åt godis på kungsgatan i Trollhättan, i allén. (blev suddigt för jag fick knäppa honom lite diskret i förbifarten)

Bifogat

• DSC00961 (3).jpg
    DSC00961 (3).jpg
    135.7 KB · Visningar: 229
Idag stod hojen nere vid Åhlens, här i Uddevalla. Samma ställe som första bilden är tagen.

Har hört att han brukar sova vid slussarna i Trollhättan, på nån bänk?

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back