The next level R6 (Andreas)

Zponka

Idrotsmotorcyklist
Gick med
10 Dec 2006
Hoj
CBR1000RR-08 & CRF250R-07
Tänkte bara visa lite bilder på Andreas "nya" hoj, Säg gärna vad ni tycker:)
Bilderna är tagna och redigerade av Amanda på sveafoto.com

3klarlitenhb7.jpg

4klarlitency7.jpg

Förstår inte riktigt varför det blir en poliskopia. Snyggare med kåpor och någon annan färg tycker jag

GRYYYYM!!!

Det blir smidigare och billigare att ha en stunthoj utan kåpor. Det är min självklart rätta gissning:)

Last edited:
Förstår inte riktigt varför det blir en poliskopia. Snyggare med kåpor och någon annan färg tycker jag

Jag förstår mig inte på världen men jag försöker!

Hmm tack för din åsikt kanske ska lacka din hoj i dina dröm färger jag är mer en nöjd med min färg! hehe polisen gilla i varjefall min hoj :D

Tack Mange ses snart!!!

Hmm tack för din åsikt kanske ska lacka din hoj i dina dröm färger jag är mer en nöjd med min färg! hehe polisen gilla i varjefall min hoj :D

Tack Mange ses snart!!!

Den ser snygg ut, förutom märkena på tanken... Har du fått spons eller?

Najjs !

men hur hamnade märket där ? spons som någon skrev ?

eller ska du bli mc snut som stuntar ifatt alla stackars moppenissar ?! :gnissla

Den ser snygg ut, förutom märkena på tanken... Har du fått spons eller?

Ja, han har ju det. Vi från Bomber mediasponsrar Andreas, men cheriffen har åxå gett sig in på ett hörn. De vill visa att de minsann åxå e lite Rock ´N Roll så nu e det krig efter att den hale lille polismannen tyst som en vessla hann få dit sitt gängmärke innan bilden togs;):mad:

:D

Åter igen Andreas, den e asclean!:yoparty

Last edited:
HRRM! Jag trodde att dessa bilder inte skulle börja cirkulera riktigt än, ANDREAS GUSTAFSSON! Hälften är ju inte ens helfärdiga, du fick prov din lilla lilla.... nu hittar man dom ju överallt! På moppefjun.se (???) och zatzy (!!!).. lika bra att lägga upp dom på hemsidan då eftersom folk mejlat och bett om högupplösta och jag bara tänkt what the f**k? Inte ens lagt ut de bilderna eller har jag fått en psykos.... *suckar*.... En sak kan jag iallafall säga... Ja, det är sant... Andreas är förlorad till the darkside... Luke... I am your father...

6%7E0.jpg

HRRM! Jag trodde att dessa bilder inte skulle börja cirkulera riktigt än, ANDREAS GUSTAFSSON! Hälften är ju inte ens helfärdiga, du fick prov din lilla lilla.... nu hittar man dom ju överallt! På moppefjun.se (???) och zatzy (!!!).. lika bra att lägga upp dom på hemsidan då eftersom folk mejlat och bett om högupplösta och jag bara tänkt what the f**k? Inte ens lagt ut de bilderna eller har jag fått en psykos.... *suckar*....

:rofl Thats my boy!

Tack Mange ses snart!!!

Ta det som en man. Jag ger åsikter, inte komplimanger, tycker du har förstört hojen. Min åsikt, svälj det.

HRRM! Jag trodde att dessa bilder inte skulle börja cirkulera riktigt än, ANDREAS GUSTAFSSON! Hälften är ju inte ens helfärdiga, du fick prov din lilla lilla.... nu hittar man dom ju överallt! På moppefjun.se (???) och zatzy (!!!).. lika bra att lägga upp dom på hemsidan då eftersom folk mejlat och bett om högupplösta och jag bara tänkt what the f**k? Inte ens lagt ut de bilderna eller har jag fått en psykos.... *suckar*.... En sak kan jag iallafall säga... Ja, det är sant... Andreas är förlorad till the darkside... Luke... I am your father...

Haha :D

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back