The next level R6 (Andreas)

Zponka

Idrotsmotorcyklist
Gick med
10 Dec 2006
Ort
Stockholm, Haninge
Hoj
CBR1000RR-08 & CRF250R-07
Tänkte bara visa lite bilder på Andreas "nya" hoj, Säg gärna vad ni tycker:)
Bilderna är tagna och redigerade av Amanda på sveafoto.com

3klarlitenhb7.jpg


4klarlitency7.jpg
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Förstår inte riktigt varför det blir en poliskopia. Snyggare med kåpor och någon annan färg tycker jag
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
GRYYYYM!!!

Det blir smidigare och billigare att ha en stunthoj utan kåpor. Det är min självklart rätta gissning:)
 
Last edited:

Andreas!

Viva La france!
Gick med
2 May 2006
Ort
Stockholm Stolthet Haninge!
Hoj
Yamaha YZF-R6 Yamaha Gokart 360 cc Yamaha Aerox , Yamaha Xt 600 -03
Förstår inte riktigt varför det blir en poliskopia. Snyggare med kåpor och någon annan färg tycker jag


Jag förstår mig inte på världen men jag försöker!

Hmm tack för din åsikt kanske ska lacka din hoj i dina dröm färger jag är mer en nöjd med min färg! hehe polisen gilla i varjefall min hoj :D

Tack Mange ses snart!!!
 

Mr_Firestorm

Gudomlig sporthojare
Personal
Gick med
9 Jun 2003
Ort
Avesta
Hoj
Suzuki Gsx650f och Sfv650
Jag förstår mig inte på världen men jag försöker!

Hmm tack för din åsikt kanske ska lacka din hoj i dina dröm färger jag är mer en nöjd med min färg! hehe polisen gilla i varjefall min hoj :D

Tack Mange ses snart!!!

Den ser snygg ut, förutom märkena på tanken... Har du fått spons eller?
 

marben

Newbie!
Gick med
9 Apr 2007
Ort
Guldsmedshyttan
Hoj
SV1000 -04 Honda CB400N -81 Honda CBR954RR -02
Najjs !

men hur hamnade märket där ? spons som någon skrev ?

eller ska du bli mc snut som stuntar ifatt alla stackars moppenissar ?! :gnissla
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Den ser snygg ut, förutom märkena på tanken... Har du fått spons eller?

Ja, han har ju det. Vi från Bomber mediasponsrar Andreas, men cheriffen har åxå gett sig in på ett hörn. De vill visa att de minsann åxå e lite Rock ´N Roll så nu e det krig efter att den hale lille polismannen tyst som en vessla hann få dit sitt gängmärke innan bilden togs;):mad:


:D

Åter igen Andreas, den e asclean!:yoparty
 
Last edited:

Vägspärr

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2004
Ort
Sthlm, Sköndal... kartong...
Hoj
KTM -04
HRRM! Jag trodde att dessa bilder inte skulle börja cirkulera riktigt än, ANDREAS GUSTAFSSON! Hälften är ju inte ens helfärdiga, du fick prov din lilla lilla.... nu hittar man dom ju överallt! På moppefjun.se (???) och zatzy (!!!).. lika bra att lägga upp dom på hemsidan då eftersom folk mejlat och bett om högupplösta och jag bara tänkt what the f**k? Inte ens lagt ut de bilderna eller har jag fått en psykos.... *suckar*.... En sak kan jag iallafall säga... Ja, det är sant... Andreas är förlorad till the darkside... Luke... I am your father...

6%7E0.jpg
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
HRRM! Jag trodde att dessa bilder inte skulle börja cirkulera riktigt än, ANDREAS GUSTAFSSON! Hälften är ju inte ens helfärdiga, du fick prov din lilla lilla.... nu hittar man dom ju överallt! På moppefjun.se (???) och zatzy (!!!).. lika bra att lägga upp dom på hemsidan då eftersom folk mejlat och bett om högupplösta och jag bara tänkt what the f**k? Inte ens lagt ut de bilderna eller har jag fått en psykos.... *suckar*....


:rofl Thats my boy!
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Jag förstår mig inte på världen men jag försöker!

Hmm tack för din åsikt kanske ska lacka din hoj i dina dröm färger jag är mer en nöjd med min färg! hehe polisen gilla i varjefall min hoj :D

Tack Mange ses snart!!!

Ta det som en man. Jag ger åsikter, inte komplimanger, tycker du har förstört hojen. Min åsikt, svälj det.
 

gurras

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2007
Ort
Göteborg
Hoj
YZ 450F
HRRM! Jag trodde att dessa bilder inte skulle börja cirkulera riktigt än, ANDREAS GUSTAFSSON! Hälften är ju inte ens helfärdiga, du fick prov din lilla lilla.... nu hittar man dom ju överallt! På moppefjun.se (???) och zatzy (!!!).. lika bra att lägga upp dom på hemsidan då eftersom folk mejlat och bett om högupplösta och jag bara tänkt what the f**k? Inte ens lagt ut de bilderna eller har jag fått en psykos.... *suckar*.... En sak kan jag iallafall säga... Ja, det är sant... Andreas är förlorad till the darkside... Luke... I am your father...

Haha :D
 
Nyheter
”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Top