The next level R6 (Andreas)

Jag tycker Andreas är en av få som kan hantera hojen och INTE skryter om sina färdigheter, det tycker iaf jag att han ska ha cred för!

Snygga bilder, tycker fotografen är riktigt duktig, jag minns dom förra bilderna hon tog på er:)

Men vaffan, det är en stunthoj. Då kan man väl inte mena allvar om man säger att man tycker hojar är finare med kåpor.

Det e ju som att titta på en cross o säga att den skulle vara snyggare med packväskor och högt kåpglas :) Jeje, den var tjusig iaf!

som jag sa tidigare i en annan tråd, skitsnygg hoj men tanken får vi göra nåt åt :4skrika

ps, e inte det olagligt att använda polisens märke/emblem?

Är det bara jag som kommer å tänka på mannen vars namn inte får nämnas när man ser en hoj som är "POLIS" "stripad/målad"?

För övrigt ser den mäktig ut hojen! :tummenupp

Har du sett hur killen hanterar sin r6a? Du bör göra det innan du yttrar ett ord till. :pannkyss

Jorå jag har sett hur snubben kør. Grymt duktig. Men har det nånting med utseendet av hojen att gøra? Gillar inte færgen på den eller utseendet. Hur han sedan kør ær en anan femma.

Tjenare Kommer på du 2hjulsmässan eller?:tummenupp blir det nått stunt & isofall med vad ? ha de bäst du är grym :yoparty

Jag förstår mig inte på världen men jag försöker!

Hmm tack för din åsikt kanske ska lacka din hoj i dina dröm färger jag är mer en nöjd med min färg! hehe polisen gilla i varjefall min hoj :D

Tack Mange ses snart!!!

Jorå jag har sett hur snubben kør. Grymt duktig. Men har det nånting med utseendet av hojen att gøra? Gillar inte færgen på den eller utseendet. Hur han sedan kør ær en anan femma.

vbg_snake... du ska inte hacka på andreas groupies:D :D

BOFFE... me såna svar så verkar du ju utveklingsstörd...:arsele :arsele

jag tyckte hojen blev grym....:yoparty :yoparty

Last edited:
jag tyckte den va snyggare förut.

andreasmedbossenbi0.jpg

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon