The Film: Bombrepa - SloMo

Duktig du gubben ;). Jag ser fram emot nästa film!

Som sagt kul att se en film där själva filmningen och redigeringen är snygg och som inger en najs känsla av frihetskänslan i hojåkandet!

:klappar

Lite kvalité på den filmen. :fakta Extra speciell känsla just när ni lämnar färgan som tidigare nämnts.

Vi va ett gäng på Gotland Ring den 4-6 juli med actionpics så materialet finns redan :banana

Vissa av oss borde nog egentligen stanna i depån å käka korv istället för att köra dom sista passen - krashade duktigt näst sista passet på söndan men som dom säger :
Silvertejp ser rejsigt ut :yoparty:yoparty

Ajfan, och jag som tänkte att vi skulle käkat körv tillsammans i juli... ;)

Tråkigt att höra om kraschen. Hoppas att du klarade dig bra iaf! :)

Och ge fan i att bomba så jävla mkt på allmänna vägar!!! :rolleyes:

Brassa du skulle haft kameran igår när vi sTeKte allt och alla igår! :tungan

Riktigt schyst film! Var skön stämning i filmen och en sådan jag faktiskt kollade klart. Pluspoäng för att ni hade med George Clooney också :D

Ser fram emot en full film sen :)

Haha, jag satt och dregglade hela filmen! Älskar stuket, meramera!

Fan första gången ja såg filmen så satt ja å en polare å pimplade bärs å ville se nå grym bombrepa så vi letade på tuben å hittade denna blev ganska besviken första gången ja såg den men fan nu så här i nykter läge så gillar den starkt :tummenupp härlig stämning

Brassa du skulle haft kameran igår när vi sTeKte allt och alla igår! :tungan

Ja det hade varit kul... att se på film när jag blev stekt av allt och alla :tuttar

Tackar ödmjukast alla för kanonkul mottagande :Bugar

Nästa rulle blir "Bombrepa Goes Gotland Ring", vi får se när den är klar, Gerorge Clooney kommer medverka, men denna gång med en flinta i kvarnen, (det är ju trots allt midsommar) :yoparty

/Andy - LucaBrasi

Last edited:
Har du fått ihop hojen din? själv bytte jag nedre stryrkrona och bakljus idag. återstår att fixa framfälgen som har en bula i fälgbanan :gnissla

Jupp,den satte jag ihop redan på tisdagen efter eftersom det var dax för det årliga "Gubbrejset" genom södra Sverige och en sväng in i Norge...
Blev ca 150 mil förra helgen varav säkert 100 i ösregn.....:rolleyes:
Man vet att man är blöt när det RINNER vatten längs ryggen INNANför skinnstället....
och,ja jag har ett jättefint Jofamaregnställ som hängde jättefint i garaget....:gnissla

Håll dej inne ett tag nu då, om du har svårt att ta det där. För snart drar det ett par Bombrepor från Söder!:yoparty ;)

Jag har stängt alla fönster, låst alla dörrar och tryckt in propparna lååångt in i hörselgången i väntan på nästa gång ni passerar hörnet Renstiernas/Ringv... :D;)

Vilken jävla kanon film ni har fått ihop! :Bugar
Riktigt balla vinklar och skit snyggt klippt + låtval! Ett hallelujah moment som Kishti Tomita skulle sagt! :D :tummenupp

stämmer in i kören, superskön feeling i filmen.:Bugar
musiken satte nivån direkt och blåset i den passade bra in med "oldstyle" framen :tummenupp:tummenupp
vad var det för musik??

stämmer in i kören, superskön feeling i filmen.:Bugar
musiken satte nivån direkt och blåset i den passade bra in med "oldstyle" framen :tummenupp:tummenupp
vad var det för musik??

:Bugar

Det är en idag 63-årig musikproducent som kallar sej King Jammy, inblandad i Black Uhruru bl.a. Och tung inom musikstilen Dancehall! (när det begav sej) Låten heter Slowmotion Dub :)

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back