The Film: Bombrepa - SloMo

Kanonklipp!

Hela filmen är "skön" på nåt sätt.. inte en jävla massa "hets" med all fokus på hur sjukt fort det går och hur långa wheelies man kan göra!

Du skrev på hemsidan att du använde "Manfrotto Magic arm" ?

Är det den du har bakom dig för att filma ryggen?

Kostar?

Jag gillar färgtonen i filmen och de flummiga effekterna när du "saktar" ner tiden ett par ggr och sen den böljande effekten när du kör av färjan. Grymt snyggt, du är duktig!

Nu höjdes kvallen till ny nivå !:tummenupp

Skulle vara kul att se dig göra något med musikbyten, stillbilder, taktbyte och text som extra krydda på redan det bästa på bra länge.

Last edited:
Kan bara hålla med resten av alla, riktigt nice. Jag vill med kunna redigera sådär fint :(
Får sätta sambon på att lära sig det, hon har tålamod att sitta med samma foto och redigera i timmar... Borde hon ju kunna göra på film med :)
Bra samarbete vi har, jag fotar och hon redigerar ;)

Men ballast av allt var ju att George Clooney var med?!!

Vilket ljus och vilken jävla känsla, och musiken sen, det bästa valet ever!!!!!!!!!!

Jag har också lite material jag vill redigera och du verkar vara rätt person att vända sig till.

Erfarenhetsmässigt ligger jag på moviemaker nivå men nu har jag inte det programet längre efter datorbyte. Vad använder du för program och kan man ta och lära sig med det?

Riktigt underhållande film, förväntade mig bara ytterligare en 'bombrepefilm' men det här var ju klart mycket bättre.

Fint jobb, ser fram emot nästa... :)

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back