The dream vol 3,0

Tyvärr så är hojen skrot. En kille nere i borlänge tog diket.
Tråkigt ändå när det händer. Så många timmars skruvande, funderande som till spillo på bara några sekunder. Hoppas killen klarade sig hyfsat i vart fall och att Du snart får tid att börja bygga igen :)
 
Tråkigt ändå när det händer. Så många timmars skruvande, funderande som till spillo på bara några sekunder. Hoppas killen klarade sig hyfsat i vart fall och att Du snart får tid att börja bygga igen :)
Ja. Hur gick det för föraren? Hade varit ännu värre om han bara lånat den och krashat, för nu var den väl såld?

Enda trösten gällande allt jobb är ju att det går att göra om det. Ofta kommer man på saker man kunde ha gjort bättre inför nya bygget.

Men man skulle inte bli glad om ens egen försvann eller kraschades ?
 
Ja. Hur gick det för föraren? Hade varit ännu värre om han bara lånat den och krashat, för nu var den väl såld?

Enda trösten gällande allt jobb är ju att det går att göra om det. Ofta kommer man på saker man kunde ha gjort bättre inför nya bygget.

Men man skulle inte bli glad om ens egen försvann eller kraschades ?

Klarade han sig hyfsat?

Vissa säger att det är tredje gången man vet hur man ska göra, gäller nog det mesta, att från hojbyggen, garagebygge och husrenovering. Mycket skulle jag velat ändra på i efterhand dock är det ändå möjligt att leva med misstagen som bla är att sadeln har lite fel vinkel på Hondan, skulle förlängt en vägg 1 dm till vid renoveringen av köket då jag ändå förlängde den och kunna få en vettigare inredning, en dörr i garaget skulle placerats annorlunda för då hade jag fått vettigare placering på maskiner arbetsbänk. Dock säger jag som en professor jag jobbat med, har man bara tänkt igenom det hela noga och kommit fram till en lösning gör man inte fel, att det sen kunde gjort bättre kunde man inte vet då man gjorde det hela.

Just om det skulle hända nåt var en av anledningarna till att jag vill regga Hondan med kompressorn, då är den försäkrad rätt och kan inte bli nåt snack om att den är trimmad vid vare sig en olycka skulle ske med skador på hoj eller förare.
 
Just om det skulle hända nåt var en av anledningarna till att jag vill regga Hondan med kompressorn, då är den försäkrad rätt och kan inte bli nåt snack om att den är trimmad vid vare sig en olycka skulle ske med skador på hoj eller förare
Precis. Min är 100% laglig den med. Eller 99% då.

Alla pengar till SFRO och ny registreringsbesiktning är väl investerade om det skulle smälla
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top