The Dork 2.0

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto + CBR600F + Tuono V4R
Nytt läder! Perforerat och grejer.

Witness:

Bifogat

• anfram.jpg
    anfram.jpg
    58.8 KB · Visningar: 498
Som de flesta får se det:

Bifogat

• anbak.jpg
    anbak.jpg
    49.5 KB · Visningar: 492
fan va najs....

Puckel ska de va...... Har ju iofs ett läskigt dajnes-skinn, men ditt va fan snyggare :tummenupp

Snyggt! :D :tummenupp

Brw, varför sålde du prillan rs 250, den var juh snyggare! :D :tummenupp

Varför ett helställ? Man får ju krupp när det är varmt. Inga fickor.

Man kan ana en RR karriär, inte f-n lädrar man på sig sådant för en touring moppe, jag tror att Mattias har tvitakts tankar på g :tummenupp

Jonne_boy skrev:
det är väll lika varmt med ett delat?
Helställ är tätigare och fickorna kyler om man har frysklampar i dom, detta ställ är dock sk Per får erat, det innebär att när det regnar och man heter Per så blir man blöt :1pajas

För böveln! Använd maskeringstejp när du målar om rummet nästa gång! Och du ska vara dekalstrajpare?

Wooooo! Snyggt. Tittar på liknande men utan puckeln hos Schneiders Bromma. Får se vad det blir. Berätta gärna vad du tycker om det när du kört det ett tag. Dock oroar jag mig för att det inte är übergay! Vad hände med det gamla? Det matchade hojen så fint!

Bjorn N skrev:
För böveln! Använd maskeringstejp när du målar om rummet nästa gång! Och du ska vara dekalstrajpare?

Jag har undrat när jag skulle få användning för den här: :notme

Sådana ställ borde bara få säljas till stockholmare. Skitfula. Synd eftersom det är bra pris på dem.

GSXR1100R skrev:
Micke, sitter du på fyllan och skriver en massa underligheter om Falkenberg? :D

Skitfullt blir det först när Mattias istället för det vanliga "Jag kunde kört mycket fortare in i kurvan" tänker att "Jag borde inte kört så fort in i kurvan". :skrämd

Bingo skrev:
Micke, sitter du på fyllan och skriver en massa underligheter om Falkenberg? :D

Skitfullt blir det först när Mattias istället för det vanliga "Jag kunde kört mycket fortare in i kurvan" tänker att "Jag borde inte kört så fort in i kurvan". :skrämd
Rappytten kom ifrån Metallglytten lajv ånn tellifån, du är redan tjock så skit nu i att banta, ät glass å va glad & fet som jag :hej

GSXR1100R skrev:
Rappytten kom ifrån Metallglytten lajv ånn tellifån, du är redan tjock så skit nu i att banta, ät glass å va glad & fet som jag :hej
Nej då, jag är mager som en gurka. Det beror på att jag bara äter halva glassar. ;)

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back