Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=50677&documentID=195075Bingo skrev:Någon som kan länka till tester av årets modell av mellangixxern?
cbjorkman skrev:
Bingo skrev:Jepp, vem behöver 1000 cc?
Ä dä sant att Rättan är phetast då?Chris Ash skrev:Mina pollare har retor, då kna jag itne köra mesig 750 dit svulo!
Bingo skrev:Ä dä sant att Rättan är phetast då?
Nja, snarare som en ett år gammal R1. Fast lättare, smidigare och... tja, rejsigare.Wiseguy skrev:Ungefär samma nivå som en 6 år gammal Retta.
Tekniken går frammåt.
Wiseguy skrev:Ungefär samma nivå som en 6 år gammal Retta.
Tekniken går frammåt.
Den är två kilo tyngre än sexhundran... hittar du en lika lätt tusing???Nyteknik skrev:Möjligen är 2004 Suzuki GSX-R 750 lika stark som en 1998 YZF-R1 även om jag betvivlar det. Vad som gör den obegriplig som produkt är att det finns lika lätta 1000 cc att köpa till samma pris; ZX-10R, R1, CBR1000RR.
Dess enda berättigande hade varit som en mycket avancerad och dyr SP-modell för att upprätthålla varumärket "GSX-R" dess status och undvika ihopblandning med andra fabrikat.
Men vem skulle vilja ha denna "vanliga" 750 istället för en 1000? Inte ens jag som gillar små hojar...
I så fall för 600:an och 750:in ha jäkligt stora soppatankar... om man tror att en tusing är mycket är lättare en en 600:a alt 750 är man nog ute på trampcykeln...Wiseguy skrev:Angiven torrvikt
Yamaha YZF-R1 -04 = 172 kg
Kawasaki ZX-10R -04 = 170 kg
Honda CBR 1000RR -04 = 179 kg
Suzuki GSX-R1000 -04 = 168 kg
Suzuki GSX-R 750 -04 = 163 kg
Suzuki GSX-R 600 -04 = 161 kg
Undrar vad dom väger med alla vätskor. Jag misstänker att dom hamnar på ungefär samma.
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |