Dom flästa terro dåd utförs ju av muslimer,har inget i mot muslimer
Men du, gå och lägg dig istället, det är långt efter läggdags för dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja tycker vi måste göra nåt åt muslimer/terrorister
Nu är jag inte hatisk mot muslimer.
MEN muslimer fördömmer inte alla terrorister.
Hade det inte funnits en hög med Mullor med Fathwor så hade många västerlänningar levt idag.
PS:
Känner själv "snälla" muslimer så vet att det inte gäller alla,
men dom farliga jävlarna, det är dom som räknas när det gäller terrorism, oavsett om dom är katoliker, protestanter, judar, muslimer eller hinduer
Att ge sig på en regeringsbyggnad kan jag förstå eftersom det är "fienden", men ett socialdemokratiskt ungdomsläger?![]()
Alla religiöst rubbade människor har som slogan:
"Är du inte med oss, då är du emot oss" (George W Bush när han drog ut i religionskrig)
Terror slår där man skapar mest fruktan, därför riktas den även mot barn
Jag är muslim, vad har muslimer med terror att göra? Muslimer fördömmer ALLA terrorister. Bara för att några människor från någon grotta, säger sig kalla till islam och säger sig utför dessa handlingar för Islams skull så betyder inte detta att det är islam...
Vet inte om ni har hört men "polismannen" som är arresterad var Norsk (etnisk norsk).
Detta har inget med fatwor att göra utan att folk helt enkelt följer idioter, finns ingen fatwa som har en grund i islam som tillåter denna sorts handling. Visst finns det folk som gör en massa fatwor men dessa människors fatwors betyder inget eller lika mkt som min åsikt om något. Fatwor kommer endast från lärda människor och dessa handlingar som terror kommer inte från dem lärda.
Ja tycker vi måste göra nåt åt muslimer/terrorister
Jag tror iofs de skjuter sig själv i foten eftersom det kommer att leda till en jakt på terrorgrupper fullt i klass med vad som hände efter 9/11. De borde (?) ha lärt sig att de som drabbats inte blir rädda utan förbannade.
Det tror alla utom dom som utför terrordåden.
Det skulle inte förvåna mig om det här leder till en massa svårigheter för muslimer i Europa, Minaret-förbud, Moske-förbud, Slöjförbud osv...
Inte för att jag skulle ha något emot förbud mot religiöst påtvingade saker som förhindrar en modern upplyst livsstil, slöjor hör inte hemma någonstans på 2000 talet.
Den gripne från ön är norrman. Källa: svt text sid 136.
Verkar ju inte vara nån som vet ett skit.
Kan det verkligen vara nåt annat än islamister? Måste vara politiskt av nån vettvilling i så fall. Bomben måste ju ha varit enormt stor och man kan ju tänka sig att det inte är helt lätt att arrangera nåt sånt på egen hand.
Fruktansvärt i varje fall.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär