Terminator börjar se lite hängig ut....

Jag fattar inte vad det är för fel på vissa av er, gubbjäveln är 57 år gammal.
Han är nyligen opererad för ett hjärtfel.
Och nollan som skrivit artikeln jag läste i AB idag ska ju ha kulorna bortskurna, som tidigare inlägg påpekar dom jämför med bilder för 30 år sedan. :3freak

Nä nu ska jag trycka några ryssar och lägga mig i soffan, man blir ju stor då behövs ju ingen disciplin och hård träning för att växa.

Finns ju på spruta :tummenupp

sandstream skrev:
Har du några bekanta som använt steroider?
Jag har flera stycken och de var just finniga taniga 15-åringar som på en sommar växte sjukt mycket :3freak

En av dem vart sjukpensionär vid 25 års ålder pga förstorat hjärta (det är ju som bekant också en muskel).
Resterande är i dag yrkeskriminella och allmänt skumma, inga man bjuder hem på fika direkt :näsblod
För sådär 8 år sedan hade jag några kompisar som använde flera olika varianter. Vanliga killar med normal bakgrund i 17-18-årsåldern, som inte utmärkte sig speciellt mycket på något sätt. Förutom finnar och vattensvullna kroppar så var det faktiskt inte frågon om några enorma effekter. Efter att ha blivit avstängda från gymet så tror jag att de slutade (hoppas jag... eller så hemlighöll dom det för mig fortsättningsvis).

Tyvärr verkar det som att steroider är lika vanligt bland unga idag som för 10 år sedan. Jag tror att antidopningskampanjerna delvis har misslyckats eftersom de inte har varit tillräckligt sakliga.

Arnold hade nog varit 20kg lättare om det inte vore p.g.a. bola

Att gå på råjder är mycket vanligare än vad folk tror. Personligen misstänker jag alla större snubbar. Rena killar har ett helvete att bli så stora.

Jag har ett par bekanta som har kört med stick i skinkan och har av dom hört så många exempel på folk som kurar att jag har gett upp hoppet på att bli grov den rena vägen.

Lartes skrev:
I Sagan om Ringen när dom panorerar över ängarna vid Fylke, när Frodo & Sam precis mött Merry & Pippen, så ser man en bil i bakgrunden. Inte bara i dom små B-filmerna dom gör stora tabbar

Har du sett det med egna ögon eller hört talas om det? När jag fick höra det försökte jag leta upp scenen med den beryktade bilen utan resultat

Han började från botten, slog rekord i Mr. Olympia(ingen annan har tagit 7 va? Dorian kanske? hmm :va) Blev världens bäst betalda skådis och guvenör.. han har fanemig rätt till lite ölkagge :öl

:BugarArnold

mb skrev:
Hmm... steroider är otillåtna preparat som kan flytta fram de yttersta gränserna något. Det är naivt att tro att det skulle gå att bygga upp något i stil med Arnold på 70-talet utan det rätta anlaget och ett tight träningsprogram.

Har några polare som som tagit preparat och de har flytta fram gränsen mer än 'något', jag skulle vilja säga att gränsen flyttas fram massor.

En av grabbarna stod kanske stilla på te.x 110kg i bänkpress och en kroppsvikt på 75kr under 2-3 år.

Sedan så tog han lite oxhormoner och ökade till 190kg i bänkpress och en kroppsvikt på ca 95kg. Detta på mindre än 1 år.

:död :död :död

Muskedunder skrev:
Har du sett det med egna ögon eller hört talas om det? När jag fick höra det försökte jag leta upp scenen med den beryktade bilen utan resultat

Jag har sett det, det är i en scen där dom panorerar (?) över massa fält så ser man ganska långt borta nånting som ryker & rör på sig.
Titta närmare å titta igen

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...