Terminator börjar se lite hängig ut....

sandstream skrev:
Och hur fick han sina muskler från början?
Han har ju själv berättat att han dopade sig så mycket det gick med hjälp av läkare.
Tror inte det finns en chans att han ens kommer i närheten av den fysik hand hade i den första Terminator-filmen eller Conan-rullarna eller Commando eller....

Det är ganska stor skillnad på bodybuildern Arnold på 70-talet och actionskådisen Arnold på 80-talet.

Om ni vill se en grov Arnold så kolla in "Herkules"; en b-film från slutet av 60-talet.

(Riktigt kass film för övrigt, där man hör bilar i bakgrunden vid Olympen :hihi)

mb skrev:
Om ni vill se en grov Arnold så kolla in "Herkules"; en b-film från slutet av 60-talet.

(Riktigt kass film för övrigt, där man hör bilar i bakgrunden vid Olympen :hihi)

Ja den eller "Kraftprovet" , den är ganska dålig också.

mb skrev:

I Sagan om Ringen när dom panorerar över ängarna vid Fylke, när Frodo & Sam precis mött Merry & Pippen, så ser man en bil i bakgrunden. Inte bara i dom små B-filmerna dom gör stora tabbar

sandstream skrev:
Han har ju själv berättat att han dopade sig så mycket det gick med hjälp av läkare.
Tror inte det finns en chans att han ens kommer i närheten av den fysik hand hade i den första Terminator-filmen eller Conan-rullarna eller Commando eller....
Det går att bli stor utan anabola, fast jag tror att du har rätt i att Arnie dopat sig i unga år.
Faktum kvarstår att han lätt kan träna upp sig igen, inte till mr Universum (eller va fan d heter) form, men ändå se mer vältränad ut än dom flesta av oss och det utan doping.
Jag åker ner i vikt rätt så duktigt vid de tillfällen när jag inte hinner träna så mycket.

Last edited:
sandstream skrev:
Genom att träna tungt, hårt, länge och ofta :fakta

NoicE skrev:
Jag lovar att under fläsket så har han bättre fysik än många på detta forum i alla fall :jäs
För att inte säga alla...

Jag undrar jag hur pass bra han mår rent fysiskt. Han har proppat i sig mängder med anabola, han puffar på feta cigarrer & är hjärtopererad. :gnissla

Kevorkian skrev:
Jag undrar jag hur pass bra han mår rent fysiskt. Han har proppat i sig mängder med anabola, han puffar på feta cigarrer & är hjärtopererad. :gnissla
Fan, ge gubben ett brejk! Vi skall alla bli gamla å lönnfeta :tomten

sandstream skrev:
Man ska komma ihåg att det här var på en tid då dopingpreparat var nya, oprövade och framför allt tillåtna.

Ninjaboy skrev:
Man ska komma ihåg att det här var på en tid då dopingpreparat var nya, oprövade och framför allt tillåtna.

Dessutom är det så att man måste träna sjukt mycket för att se ut som gamle Arnold gjorde, doping eller inte.

Chris Ash skrev:
Dessutom är det så att man måste träna sjukt mycket för att se ut som gamle Arnold gjorde, doping eller inte.
Vilket sossesvensson i TV-soffan aldrig kommer att fatta; "bodybuilders har bara uppumpade muskler, ingen styrka alls".

Chris Ash skrev:
Nej nej, steroider funkar somså att man liksom käkar dem med O'boy till och senså ligger man i TV-soffan å blir skitstor typ å får fina abbs liksom.

valmers skrev:
Vilket sossesvensson i TV-soffan aldrig kommer att fatta; "bodybuilders har bara uppumpade muskler, ingen styrka alls".
Dessutom är de sjukt stela och oviga :D

Chris Ash skrev:
Precis, det har ju mest med återhämtningstiden att göra så att de kan träna oftare, typ samma muskelgrupp 1-2 gånger per dag i stället för varannan, var tredje dag. Så på det viset är det ju inget fusk, de har ju slitit för det minsann.

Jag är totalt mot doping men jag dömer inte de som använde det innan hela fenomenet blev olagligt/omoraliskt.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing