Terminator börjar se lite hängig ut....

Han kommer igen.... känns som att han vet hur han ska göra med.

Kolla vad politiken gör mot en.

För 20 miljoner dollar så kan han nog komma i form till ytterligare en film. Det är ju redan sagt att han ska dyka upp i en ny Terminator-film, dock inte som huvudroll utan som någon cameo. Han lär inte få 20 miljoner då antar jag men säkert betydligt mer än någon av oss tjänar på ett år. För ett par dagars jobb. :D

Ninjaboy skrev:
För 20 miljoner dollar så kan han nog komma i form till ytterligare en film. Det är ju redan sagt att han ska dyka upp i en ny Terminator-film, dock inte som huvudroll utan som någon cameo. Han lär inte få 20 miljoner då antar jag men säkert betydligt mer än någon av oss tjänar på ett år. För ett par dagars jobb. :D
Wörd. Jag har ingen källa men har hört detsamma. Det sjuka är att han lär få en fantasisumma i allafall.

Du behöver väl inte lägga upp fejkade bilder i alla fall? :7peta Nu börjar jag tvivla på den första också.

Ninjaboy skrev:
Du behöver väl inte lägga upp fejkade bilder i alla fall? :7peta Nu börjar jag tvivla på den första också.

Haha, den var ju uppenbar......

Terminatorn behöver ju inte springa runt i bar överkropp. Dessutom kan man rätta till mycket med modern teknik........

Har för mig att jag såg den bilden för längesen i Aftonbladet och det var innan Terminator3, sen började han pumpa på gymmet 3 timmar varje dag i 5 månader eller något sånt så han var i form till filmen.

[Besserwisser mode on:] :mattias Arnold har tränat så mycket att han vet hur man med enkla medel skall få igång kroppen igen. Musklerna "minns" vad som händer vid träning och svarar fortare på en person som varit vältränad, än hos en otränad. Detta gäller oavsett vilken sport man tränar. Regeln är bara att låta muskler och leder vänja sig vid belastningen succesivt. Sedan ställer ålder givetvis till det. :huvet [Besserwisser mode off:]

Sweedo skrev:
[Besserwisser mode on:] :mattias Arnold har tränat så mycket att han vet hur man med enkla medel skall få igång kroppen igen. Musklerna "minns" vad som händer vid träning och svarar fortare på en person som varit vältränad, än hos en otränad. Detta gäller oavsett vilken sport man tränar. Regeln är bara att låta muskler och leder vänja sig vid belastningen succesivt. Sedan ställer ålder givetvis till det. :huvet [Besserwisser mode off:]

Hehe, då finns det fortfarande hopp för mig igen :tungan

Hoppas Arne gör en T4 :yoparty

Så där såg han ut innan T3, men han tränade som fan och fick en fin kropp enligt mig. Han gjorde det för att slippa skämmas över nakensceenen. Så det är nog inga probem för honom att komma iform. Dock gör han nog inte det frivilligt och gratis, skulle isåfall vara för en film han ska göra.

Sweedo skrev:
Och hur fick han sina muskler från början?
Han har ju själv berättat att han dopade sig så mycket det gick med hjälp av läkare.
Tror inte det finns en chans att han ens kommer i närheten av den fysik hand hade i den första Terminator-filmen eller Conan-rullarna eller Commando eller....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT