Teori böcker.. =)

PeterC

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2006
Hoj
Cbr 600F 98
Tjenare, har en enkel fråga. Visste inte riktigt var jag skulle posta den så jag slänger ut den här:tummenupp .
Är det möjligtvis någon som har Mc teori böcker hemma som bara ligger och släpar och inte gör någon nytta?

Tänkte ta teorin nu under julen så jag skulle behöva lite material =).. Är det någon vänlig själ som har någon bok till salu så är det bara att hojta till!
Hare bra!

PeterC skrev:
2664796 Tjenare, har en enkel fråga. Visste inte riktigt var jag skulle posta den så jag slänger ut den här:tummenupp .
Är det möjligtvis någon som har Mc teori böcker hemma som bara ligger och släpar och inte gör någon nytta?

Tänkte ta teorin nu under julen så jag skulle behöva lite material =).. Är det någon vänlig själ som har någon bok till salu så är det bara att hojta till!
Hare bra!
Jag har den iofs men hade kanske tänkt å ha kvar den. Finns dock att köpa på bokhandeln..annars kan dom beställa. Kostar runt 300kr om ja inte minns helt galet:)
Lycka till!

lady skrev:
2664808 Jag har den iofs men hade kanske tänkt å ha kvar den. Finns dock att köpa på bokhandeln..annars kan dom beställa. Kostar runt 300kr om ja inte minns helt galet:)
Lycka till!

okej, tack så mycket. Fick precis Pm från en kille som hade boken hemma nu så det är kirrat. Riktigt schysst =), Bara att börja blåläsa haha.

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back