Teori böcker.. =)

PeterC

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2006
Hoj
Cbr 600F 98
Tjenare, har en enkel fråga. Visste inte riktigt var jag skulle posta den så jag slänger ut den här:tummenupp .
Är det möjligtvis någon som har Mc teori böcker hemma som bara ligger och släpar och inte gör någon nytta?

Tänkte ta teorin nu under julen så jag skulle behöva lite material =).. Är det någon vänlig själ som har någon bok till salu så är det bara att hojta till!
Hare bra!

PeterC skrev:
2664796 Tjenare, har en enkel fråga. Visste inte riktigt var jag skulle posta den så jag slänger ut den här:tummenupp .
Är det möjligtvis någon som har Mc teori böcker hemma som bara ligger och släpar och inte gör någon nytta?

Tänkte ta teorin nu under julen så jag skulle behöva lite material =).. Är det någon vänlig själ som har någon bok till salu så är det bara att hojta till!
Hare bra!
Jag har den iofs men hade kanske tänkt å ha kvar den. Finns dock att köpa på bokhandeln..annars kan dom beställa. Kostar runt 300kr om ja inte minns helt galet:)
Lycka till!

lady skrev:
2664808 Jag har den iofs men hade kanske tänkt å ha kvar den. Finns dock att köpa på bokhandeln..annars kan dom beställa. Kostar runt 300kr om ja inte minns helt galet:)
Lycka till!

okej, tack så mycket. Fick precis Pm från en kille som hade boken hemma nu så det är kirrat. Riktigt schysst =), Bara att börja blåläsa haha.

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard